Call Center, oparte na systemie JNS PBX-IP, jest w pełni funkcjonalnym centrum obsługi telefonicznej z zaawansowanymi możliwościami konfiguracji kolejek, raportowania pracy agentów i prowadzenia badań techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interview). Call Center jest dostępne w strukturze rozproszonej, a w efekcie pozwala na eliminację dodatkowych inwestycji związanych z organizacją odrębnego biura.

Proponowane przez nas rozwiązanie, umożliwiające obsługę zarówno połączeń przychodzących jak i wychodzących, sprawdzi się m.in. w:

  • działaniach telemarketingowych;
  • bieżącej obsłudze klientów;
  • prowadzeniu badań konsumenckich;
  • sondażach przedwyborczych;
  • usługach serwisowych.
call_center_agent_administrator_supervisor
 

System Call Center składa się z 3 MODUŁÓW GŁÓWNYCH, takich jak:

oraz z MODUŁÓW DODATKOWYCH (opcjonalnych), takich jak:

 
Call_Center_CATI_telemarketingPobierz pełną ofertę na Profesjonalny System Call Center