Zdalne wsparcie
Czym jest zdalne wsparcie?
Zdalne wsparcie to usługa, w ramach której udzielamy pomocy na odległość. Dzieje się to poprzez nawiązanie bezpiecznego połączenia z komputerem klienta i udostępnienie ekranu. Stosowane do tego celu narzędzie umożliwia podgląd działań na komputerze macierzystym, dzięki czemu nasz specjalista może na bieżąco omawiać z klientem czynności naprawcze.
Zdalne wsparcie daje również możliwość, by przeprowadzić konsultacje np. omówić działanie danego programu czy trudności w korzystaniu ze sprzętu komputerowego.
W ramach usługi zapewniamy:
- Pomoc bez konieczności przyjazdu do firmy klienta
- Szybką reakcję na napotkany problem
- Oszczędność czasu klienta
- Bezpieczeństwo usługi - korzystamy z certyfikowanego oprogramowania do połączeń zdalnych - Team Viewer (pobierz pakiet).
Dlaczego warto wybrać usługę?
Potrzebujesz fachowej interwencji, ale nie masz czasu, by czekać na wizytę serwisanta? Skontaktuj się z nami, zainstaluj Team Viewer, a my zainicjujemy połączenie. To bardzo wygodne rozwiązanie, bo możesz na swoim ekranie pokazać na czym polega sytuacja problemowa. Nasz specjalista zanalizuje temat, a Ty wszelkie czynności naprawcze będziesz widział na swoim monitorze. Chcesz skonsultować działanie programu lub aktualny proces na Twoim komputerze? Zdalne wsparcie jest doskonałym rozwiązaniem.