Zdalne wsparcie

Czym jest zdalne wsparcie?

Zdalne wsparcie to usługa, w ramach której udzielamy pomocy na odległość. Dzieje się to poprzez nawiązanie bezpiecznego połączenia z komputerem klienta i udostępnienie ekranu. Stosowane do tego celu narzędzie umożliwia podgląd działań na komputerze macierzystym, dzięki czemu nasz specjalista może na bieżąco omawiać z klientem czynności naprawcze. 

Zdalne wsparcie daje również możliwość, by przeprowadzić konsultacje np. omówić działanie danego programu czy trudności w korzystaniu ze sprzętu komputerowego.

W ramach usługi zapewniamy:

  • Pomoc bez konieczności przyjazdu do firmy klienta
  • Szybką reakcję na napotkany problem
  • Oszczędność czasu klienta
  • Bezpieczeństwo usługi - korzystamy z certyfikowanego oprogramowania do połączeń zdalnych - Team Viewer (pobierz pakiet).

Dlaczego warto wybrać usługę?

Potrzebujesz fachowej interwencji, ale nie masz czasu, by czekać na wizytę serwisanta? Skontaktuj się z nami, zainstaluj Team Viewer, a my zainicjujemy połączenie. To bardzo wygodne rozwiązanie, bo możesz na swoim ekranie pokazać na czym polega sytuacja problemowa. Nasz specjalista zanalizuje temat, a Ty wszelkie czynności naprawcze będziesz widział na swoim monitorze. Chcesz skonsultować działanie programu lub aktualny proces na Twoim komputerze? Zdalne wsparcie jest doskonałym rozwiązaniem.