Prowadzisz firmę? To z pewnością wiesz, jak ważna jest najwyższa jakość obsługi klienta. Stanowi ona w wielu przypadkach podstawę osiągnięcia sukcesu - niezależnie od branży. Zapewniasz swoim klientom kontakt ze sobą za pomocą strony www, poczty e-mail, poczty tradycyjnej? A czy pamiętasz rownież o kontakcie telefonicznym? Jest on bardzo często tzw. pierwszą linią frontu. Dlatego tak ważne jest byś zapewnił swoim klientom jak najbardziej przyjazny sposób kontaktu z Tobą. Pomoże Ci w tym infolinia, z którą uporządkujesz i przeniesiesz na wyższy poziom telefoniczny kontakt z klientem. |
Infolinia firmowa
Infolinie pozwalają ułatwić i przyspieszyć kontakty z klientami. Wdrożenie takich rozwiązań pozwala również firmie uporządkować ten fragment działalności i sprawować nad nią kontrolę w niezwykle łatwy sposób. Infolinii to wizytówka firmy i wygoda zarówno dla klientów, jak i właścicieli firmy. Infolinia firmowa to doskonały sposób dla klientów na uzyskanie informacji o firmie i oferowanych produktach i usługach. Z pomocą infolinii możesz wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów. Pozwoli ona na szybkie połączenie się z pracownikami firmy i uzyskanie interesujących informacji, co ważne w przypadku infolinii 800, bez żadnych kosztów. By infolinia dobrze funkcjonowała konieczne jest prawidłowe skonstruowanie IVR. Zastanawiasz się czy jest IVR? Jest on systemem, który umożliwia interaktywną obsługę klienta. IVR odpowiada za ścieżkę, przez jaką klient jest "przepuszczany" po połączeniu się z infolinią. Nie może ona być zbyt skomplikowana, ponieważ klienci, przy zbyt długiej ścieżce, zwyczajnie rezygnują z czekania na połączenie. Dlatego trzeba koniecznie dostosować do specyfiki działalności firmy.
Decydując się na infolinię zyskasz:
- jeden ogólnopolski numer dla całej Twojej formy - wraz z każdym z oddziałów zlokalizowanych w dowolnym miejscu w kraju,
- zmniejszenie kosztów obsługi klienta,
- sekundowe rozliczanie połączeń,
- szansę na zwiększenie sprzedaży produktów i usług z Twojej oferty,
- jeden numer, pod którym możesz udzielić informacji swoim klientom,
- możliwość wyboru łatwego do zapamiętania numeru,
- lepszy kontakt z klientami firmy,
- doskonałe narzędzie do działań promocyjnych.
Koszty użytkowani infolinii to:
- koszt aktywacji,
- miesięczna opłata abonamentowa,
- koszty połączeń,
- opłaty za usługi dodatkowe np. scenariusz kierowania połączeń - IVR, funkcja "granie na czekanie".
Dodatkowe korzyści z uruchomienia infolinii to:
- wzrost prestiżu firmy,
- brak konieczności ingerencji w infrastrukturę telefoniczną firmy,
- szybkie i łatwe zmiany numerów podkładowych,
- brak konieczności korzystania ze stacjonarnych numerów przypisanych do danej strefy numeracyjnej.
INFOLINIA 800 | INFOLINIA 801 | |
Opis usługi | Rozwiązanie dla firm, które chcą zapewnić swoim klientom i partnerom biznesowym bezpłatny kontakt. | Dla firm, które chcą swoim klientom ułatwić dostęp do informacji o ofercie, ale przy okazji chcą uniknąć przypadkowych połączeń. |
OPŁATY ZA 1 MIN POŁĄCZENIA PONOSZONE PRZEZ ABONENTA INFOLINII | ||
z nr stacjonarnych | 0,15 zł | 0,15 zł |
z nr komórkowych | 0,42 zł | 0,42 zł |
OPŁATY ZA 1 MIN POŁĄCZENIA PONOSZONE PRZEZ OSOBĘ DZWONIĄCĄ NA INFOLINIĘ | ||
z nr stacjonarnych | wg taryfy operatora | brak opłat |
z nr komórkowych | wg taryfy operatora | brak opłat |
Firmowe infolinie pozwalają na poprawę komunikacji z klientem, co w efekcie przenosi się na poprawę efektywności funkcjonowania firmy. Z infolinii korzystają firmy z wielu branż i różnej wielkości. Jest to doskonałe narzędzie, z którego warto korzystać, jeśli chcemy uzyskać trwałą przewagę konkurencyjną na rynku.
Chcesz uruchomić infolinię?
Chcesz dla swojej firmy uruchomić infolinię? Zastanawiasz się, jak ile będzie Ci to kosztowało napisz luz zadzwoń do nas:
- tel. 42 209 27 01,
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zobacz też:
Infolinia 800/801 - oferta JNS