Jeśli poszukują Państwo rozwiązania teleinformatycznego, które charakteryzuje się wysoką funkcjonalnością i stabilnością lub chcą Państwo rozszerzyć dotychczasowy system telefoniczny o dodatkowe funkcje, to oferowana przez firmę JNS Centrala VoIP będzie idealnym rozwiązaniem. |
Centrala telefoniczna VoIP - zalety:
- Możliwość integracji rozproszonych oddziałów firmy, a także osób pracujących zdalnie.
- Pracownicy mobilni, centrala VoIP sprawia, że mogą być dostępni pod firmowym wewnętrznym numerem.
- Centrala telefoniczna VoIP ma przypisane numery z którymi można prowadzić DARMOWE ROZMOWY.
- Połączenie między oddziałami realizowane jest za pomocą tuneli VPN, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa całego systemu.
- Możliwość wykorzystania dotychczasowych urządzeń i rozwiązań lub całkowite przejście na technologie telekomunikacyjne nowej generacji.
- Oprogramowanie Centrali VoIP jest podzielona na moduły, dzięki temu możliwe jest rozbudowywanie jej i dowolne personalizowanie. Centrala telefoniczna VoIP zapewni niezbędną funkcjonalność nawet najbardziej wymagającemu odbiorcy.
Rys. Centrala telefoniczna VoIP - przykładowy schemat systemu IP
Centrala telefoniczna VoIP - dodatkowe zalety i możliwości:
- Minimalne koszty utrzymania linii telefonicznych, dzięki zastosowaniu Telefonii VoIP. Możliwość uzyskania puli numerów za cenę kilku złotych miesięcznie.
- Możliwość podłączenia telefonów poprzez istniejące okablowanie sieciowe lub po liniach analogowych.
- Centrala telefoniczna VoIP posiada intuicyjne środowisko graficzne umożliwiające proste zarządzanie centralą.
- Możliwość włączenia/wyłączenia nagrywania połączeń.
- Możliwość aktywacji/dezaktywacji telefonów poprzez graficzny panel.
- Możliwość podłączenia nowych linii telefonicznych miejskich bez dodatkowych kosztów w usłudze VoIP.
- Na jednym numerze VoIP nie ma ograniczeń co do ilości połączeń przychodzących, brak zajętości linii VoIP dla dzwoniącego, który w trakcie oczekiwania na połączenie może usłyszeć informację o miejscu w kolejce lub odsłuchać dowolną melodię/komunikat.
- Łatwa rozbudowa systemu o kolejne linie telefoniczne, telefony, czy moduły Centrali.
Centrala telefoniczna VoIP - oprogramowanie:
W każdej chwili możliwe jest rozszerzenie podstawowego modułu Centrali o kolejne MODUŁY DODATKOWE.
Pozostałe moduły dodatkowe:
- Moduł nagrywania i archiwizacji rozmów
- Moduł komunikatów głosowych IVR
- Moduł billingów i raportów wewnętrznych
- Panel operatorski
- Moduł eGroupWare
- Moduł telekonferencji
- System Fax to mail
- Moduł TAPI-VoIP
- Moduł integracji z innymi systemami
- Moduł Skype for PBX
Centrala telefoniczna VoIP - pobierz ofertę