|
Centrala telefoniczna VoIP - podstawowe oprogramowanie:
W ramach PODSTAWOWEGO MODUŁU dostępne są następujące funkcje:
- Zawieszanie, przekierowanie i oczekiwanie połączeń.
- Inteligentne routowanie połączeń pomiędzy różnymi urządzeniami i operatorami.
- Automatyczne przełączanie rozmów na podstawie numeru osoby dzwoniącej.
- Przekierowywanie rozmów na wybrany telefon (np. telefon sekretarki) w momencie nie odebrania połączenia.
- Wykonywanie bezpłatnych połączeń po VoIP w obrębie centrali.
- Możliwość ustawienia maksymalnego czasu połączeń wychodzących.
- Automatyczna jednopoziomowa zapowiedź głosowa IVR, np. "Witamy w firmie JNS. Jeśli chcesz się połączyć z Działem marketingu wybierz ... " (UWAGA! Należy samodzielnie przygotować zapowiedzi - w formie mp3 lub wav, lub zakupić syntezator mowy dostępny w ofercie JNS.)
- "Granie na czekanie" - możliwość ustawienia zamiast standardowego sygnału dodzwaniania odgrywana jest dowolna melodia.
- Odgrywanie komunikatów o miejscu w kolejce dla połączeń oczekujących (dla 2 jednoczesnych kolejek).
- Możliwość wyboru operatora telekomunikacyjnego.
- DISA (Direct Inward System Access) - dzwonienie na numer abonenta wewnętrznego bez pośrednictwa telefonistki.
- Poczta głosowa automatyczne nagrywanie rozmów po godzinach pracy z funkcją Voice to mail, czyli wysyłanie nagranych wiadomości na pocztę e-mail wraz z informacją o numerze osoby dzwoniącej i godziną połączenia.
- Możliwość uruchomienia rozproszonego systemu telefonicznego, np. stworzenie wyniesionych stanowisk operatorskich (Telepracownik).
- Centrala telefoniczna VoIP może być rozbudowana o kolejne moduły programowe.
- Centrala telefoniczna VoiP może być rozbudowana pod względem linii zewnętrznych i węwnętrznych.
- Możliwość wykonywania połączeń poprzez telefonię internetową (VoIP) bez dodatkowych abonamentów i konieczności wykupienia kolejnych linii telefonicznych.
|
|
Możliwe jest rozszerzenie funkcji podstawowej Centrali telefonicznej PBX-IP poprzez uruchomienie DODATKOWYCH MODUŁÓW PROGRAMOWYCH.
|
|
Centrala telefoniczna VoIP - Moduły dodatkowe:
|
|
|
|
Centrala telefoniczna VoIP - opis modułów:
|
1. Moduł nagrywania i archiwizacji rozmów:
- Nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących.
- Archiwizacja nagranych rozmów.
- Nagrywanie rozmów w telekonferencji.
- Panel zarządzania nagranymi rozmowami (dostępny jest poprzez przeglądarkę internetową - Rys. poniżej).
- Wyszukiwarka nagrań: wyszukiwanie po nazwie, dacie wykonanego połączenia, numerze telefonu rozmówcy.
|
|
Podstawowa funkcjonalność modułu:
- Centrala telefoniczna VoIP zapisuje pliki w formacie WAV do folderu na twardym dysku, który domyślnie dostępny jest poprzez Panel WWW.
- Panel WWW zarządzania nagranymi rozmowami dostępny jest poprzez przeglądarkę internetową.
- Istnieją dwa sposoby odsłuchu rozmów:
- pobranie pliku z nagraniem na dysk własnego komputera i odsłuchanie go dowolnym programem do odsłuchania plików muzycznych;
- odsłuch poprzez Centralę po kliknięciu na wybrany plik z nagraniem, zadzwoni telefon przyporządkowany do użytkownika Centrali, który chce odsłuchać nagraną rozmowę.
|
|
2. Moduł komunikatów głosowych IVR:
- Możliwość zdefiniowania wielopoziomowego menu głosowego, np. z informacją o numerach wewnętrznych, aktualnych cennikach, opisach towarów, usługach, promocjach itp.;
- Automatyczna obsługa połączeń przychodzących;
- Gwarancja odebrania wszystkich połączeń przychodzących;
- Zapowiedzi głosowe w różnych językach precyzyjnie kierujące klientów do odpowiednich działów firmy lub konsultantów;
- Możliwość weryfikacji klienta na podstawie PINU lub numeru telefonu;
- Możliwość połączenia się z operatorem w każdym momencie odsłuchiwania komunikatów głosowych;
- Możliwość nagrania własnych zapowiedzi lub skorzystania z pomocy syntezatora mowy czy banków głosów;
- Brak ograniczeń w długości komunikatów;
- Możliwość odgrywania dowolnego dźwięku w momencie oczekiwania na połączenie;
- Automatyczne powiadomienia, np. o urlopach pracowników.
|
Obszar zastosowań systemu:
- pomoc techniczna i obsługa Klienta,
- infolinia,
- systemy rezerwacji i zamówień,
- itp.
|
Sposoby wykorzystania systemu IVR:
- Automatyczne udzielanie informacji handlowych i marketingowych;
- Udzielanie informacji dotyczących płatności, zadłużenia itp.;
- Automatyczna obsługa osób dzwoniących, w celu pozyskania informacji, np. infolinia prowadzona na rzecz klienta, który wymaga zebrania informacji np. o stanie liczników swoich abonentów;
- Dostęp do wybranych informacji z bazy danych;
- Dowolnie inne typy systemów telefonicznej obsługi klienta.
|
|
3. Moduł billingów i raportów wewnętrznych:
- Szczegółowe billingi rozmów dla poszczególnych pracowników.
- Dostęp do billingów poprzez Panel www.
- Rejestracja wszystkich zdarzeń w celach statystycznych.
- Graficzne statystyki wszystkich połączeń.
|
|
|
4. Panel operatorski:
- Zarzadzanie wszystkimi połaczeniami za pomoca graficznego menu (Rys. poniżej).
- Możliwość zestawiania połączeń za pomocą panelu graficznego.
- Możliwość obserwowania na ekranie komputera aktualnych połączeń i czasu ich trwania.
- Zestawianie telekonferencji (zarządzanie połączeniami) w firmie za pomocą graficznego menu.
|
|
|
5. Moduł eGroupWare:
A) Centrala telefoniczna VoIP może zostać zintegrowana z zaawansowanym narzędziem pracy grupowej - systemem CRM eGroupWare B) Korzyści wynikające z integracji eGroupWare z Centralą PBX-IP:
- Możliwość zestawiania połączenia telefonicznego poprzez kliknięcie na numer telefonu kontaktu w bazie adresowej systemu eGroupWare (bez ręcznego wybierania numeru),
- Darmowe sprzężenie systemu eGroupWare z Centralą PBX-IP,
- Mobilność użytkowników systemu,
- Możliwość synchronizacji innych urządzeń z systemem eGroupWare,
- Sprawna koordynacja czasu pracy i wydarzeń,
- Duże możliwości rozbudowy systemu,
- Szybki dostęp do określonych rozwiązań i informacji np. w Bazie Wiedzy,
- Oszczędność czasu.
|
|
6. Moduł telekonferencji:
- Możliwość wydzwaniania do konferencji z zewnątrz i wewnątrz firmy.
- Zabezpieczenie konferencji PIN-em.
- Możliwość podziału uczestników konferencji na Aktywnych i tzw. Słuchaczy.
- System może automatycznie zestawiać konferencje o ustalonej porze.
|
|
7. System Fax to Mail (Fax2mail):
- Możliwość posiadania wielu numerów faksowych z różnych stref numeracyjnych, bez względu na miejsce zamieszkania.
- Nie trzeba utrzymywać linii telefonicznych, np. w TP SA.
- Wysyłanie faksów ze wskazanych komputerów pracowników w sieci informatycznej firmy.
- Potwierdzenie na e-mail o wysłaniu faksu.
- Automatyczne kolejkowanie wysyłanych faksów w razie niepowodzenia, czyli jeśli faksu nie uda się wysłać w danej chwili, system czeka na możliwość wysłania.
- Automatyczne odbieranie faksów.
- Możliwość otrzymywania faksów na wiele adresów e-mail.
- Przesyłanie odebranych faksów do konkretnych użytkowników, np. do innego pracownika firmy, na wskazany adres e-mail.
- Możliwość wydruku odebranych faksów na drukarce sieciowej.
- Pełne archiwum wysyłanych i otrzymanych faksów.
- Okresowa archiwizacja faksów w postaci jawnej lub zaszyfrowanej.
- Współpraca Fax2mail z systemem archiwizacji firmy JNS.
- Możliwość informowania użytkownika sms-em o nadejściu faksu (opcja).
|
|
8. Moduł TAPI-VoIP:
- Ustandaryzowany moduł integracji Centrali PBX-IP z istniejącymi systemami firmowymi, np. z aplikacją Outlook (możliwość wykonania połączenia poprzez kliknięcie na numer w książce adresowej Click to Dial).
- Udostępnienie aplikacjom standardowej metody kierowania funkcjami telefonicznymi np. obsługa transmisji danych, faksów i dźwięku.
- Obsługa wszystkich transmisji pomiędzy komputerem a siecią telefoniczną, w tym podstawowe funkcje, takie jak łączenie, odbieranie i rozłączanie połączeń telefonicznych.
|
|
9. Moduł integracji z innymi systemami:
- Możliwość integracji Centrali PBX-IP z innymi systemami wewnętrznymi działającymi w firmie.
- Możliwość wykorzystania interfejsu do napisania własnych modułów centrali lub graficznych nakładek.
- Możliwość napisania aplikacji zarządzającej ruchem na centrali i sterującej jej pracą.
- Główne możliwości:
- zestawianie i transferowanie połączeń,
- wyświetlanie statusu wszystkich połączeń,
- zarządzanie nagrywaniem i kolejkami połączeń.
|
|
10. Moduł Skype for PBX:
- Możliwość odbierania połączeń na centrali od użytkowników Skype.
- Możliwość wykonywania połączeń do użytkowników usługi Skype.
|
|
|
|
|