Podstawowa funkcjonalność modułu Supervisor (Manager)
  1. Tworzenie pytań i scenariuszy rozmowy do kampanii:
  2. aplikacja umożliwia dowolne zdefiniowanie ankiet/scenariuszy w zależności od specyfiki prowadzonej kampanii;
  3. do każdego pytania istnieje możliwość dodania warunku wyświetlenia oraz akcję, jaka ma zostać wykonana po przejściu z danego pytania do następnego.
  4. minimalny/maksymalny czas oczekiwania na połączenie z Agentem,
  5. minimalny/maksymalny czas rozmowy,
  6. sumaryczny czas trwania połączeń oraz aktywności Agentów w danej kolejce itp.
  7. Przydzielanie Agentów do kampanii/badania;
  8. Aktywowanie kampanii i monitorowanie pracy Agentów;
  9. Podgląd wyników kampanii od razu po rozpoczęciu pracy Agentów;
  10. Sporządzanie notatek;
  11. Odsłuchiwanie nagranych rozmów Agentów;
  12. Podsłuch / podgląd pulpitu Agenta;
  13. Możliwość wysyłania grupowego komunikatu do wszystkich ankieterów, np. w celu przekazania wskazówek dotyczących danej kampanii.
  14. Kreowanie własnych raportów aktywności z danego okresu.
 
call_center_supervisorSprawdź funkcjonalność Modułu Supervisor
call_center_administratorSprawdź funkcjonalność Modułu Administrator
call-center-modulySprawdź pozostałe Moduły dodatkowe systemu Call Center