Centrala wirtualna JNS umożliwia stworzenie profesjonalnego, telefonicznego systemu obsługi biura. Jest ona doskonałym narzędziem zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych przedsiębiorstw, które chcą korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Znajduje zastosowanie dla Infolinii różnego typu:

  • infolinia 800,
  • infolinia 801,
  • infolinia 801 0.

Centrala wirtualna umożliwia m. in. zarządzanie połączeniami i przekierowanie ich według ustalonej reguły przekierowań, kolejkowanie połączeń, tworzenie raportów i nie wymaga instalacji skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej.

 

Centrala wirtualna - cechy:

  • brak konieczności zakupu drogiego urządzenia telekomunikacyjnego,
  • dostęp do szerokiej funkcjonalności Centrali w cenie niewielkiego abonamentu,
  • możliwość uruchomienia Infolinii 800 / 801 na Centrali,
  • możliwość przekierowania rozmów z Infolinii na kilka numerów zwykłych lub komórkowych według określonego scenariusza,
  • możliwość uruchomienia zapowiedzi głosowych IVR i nagrywania rozmów.

 

 

Przykładowe scenariusze kierowania połączeń z wykorzystaniem Centrali wirtulanej JNS

Centrala-wirtualna-infolinia

Rys. 1  Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Centrala-wirtualna-infolinia2

Rys. 2 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Centrala-wirtualna-infolinia3

Rys. 3 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne i komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Poznaj moduły Centrali wirtualnej JNS:

http jns Centrala wirtualna - moduły

 

Sprawdź ceny:

http jns Centrala wirtualna - Cennik