Centrala wirtualna JNS umożliwia stworzenie profesjonalnego, telefonicznego systemu obsługi biura. Jest ona doskonałym narzędziem zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych przedsiębiorstw, które chcą korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Znajduje zastosowanie dla Infolinii różnego typu:
- infolinia 800,
- infolinia 801,
- infolinia 801 0.
Centrala wirtualna umożliwia m. in. zarządzanie połączeniami i przekierowanie ich według ustalonej reguły przekierowań, kolejkowanie połączeń, tworzenie raportów i nie wymaga instalacji skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Centrala wirtualna - cechy:
- brak konieczności zakupu drogiego urządzenia telekomunikacyjnego,
- dostęp do szerokiej funkcjonalności Centrali w cenie niewielkiego abonamentu,
- możliwość uruchomienia Infolinii 800 / 801 na Centrali,
- możliwość przekierowania rozmów z Infolinii na kilka numerów zwykłych lub komórkowych według określonego scenariusza,
- możliwość uruchomienia zapowiedzi głosowych IVR i nagrywania rozmów.
Przykładowe scenariusze kierowania połączeń z wykorzystaniem Centrali wirtulanej JNS
Rys. 1 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej
Rys. 2 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne za pośrednictwem Centrali wirtualnej
Rys. 3 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne i komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej
Poznaj moduły Centrali wirtualnej JNS:
Sprawdź ceny: