• +48 42 209 27 01
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • pn.-pt. 9-17

Posiadasz stronę internetową lub chcesz ją sobie "sprawić"? Z pewnością nie możesz przejść obojętnie wobec coraz silniejszego trendu korzystania z urządzeń mobilnych do surfowania w sieci. Masz do wyboru stronę mobilną lub responsywną. Czym różnią się te technologie? Którą wybrać?  strona-www 

Hosting www to szczególnie istotna kwestia dla posiadaczy stron internetowych lub osób, które chcą takową stronę posiadać. Firmy, które oferują usługi hostingu udostępniają swoim klientom miejsce na swoich serwerach i dzięki temu można posiadać stronę www nie posiadając przy tym serwera. Hosting www powinien zatem być na najwyższym poziomie by strony, które korzystają z niego właściwie się wyświetlały. Na rynku mamy do wyboru hosting darmowy i płatny. Jaki zatem wybrać? Ile powinien kosztować dobry hosting?  hosting-www

Wideokonferencje jest to rodzaj interaktywnej komunikacji multimedialnej, przeprowadzanej najczęściej przy użyciu komputerów. Komputery te, przesyłają w czasie rzeczywistym dźwięk i obraz pomiędzy dwoma, oddalonymi geograficznie pozycjami. Wideokonferencje to doskonałe rozwiązanie dla biznesu, za pomocą którego możliwa jest rozmowa pomiędzy partnerami biznesowymi i pracownikami z różnych zakątków świata, bez odchodzenia od biurka. TrueConf-wideokonferencje

Poczta elektroniczna liczy już sobie ponad 40 lat.Jednak jest ona wykorzystywana na szerszą skalę od połowy lat 90-tych. Maile stanowią dziś podstawowe narzędzie komunikacji w biznesie. Obecnie z poczty elektronicznej korzysta się przy pomocy serwisów www zwanych również webmailami, jak i przy pomocy programów pocztowych. Który jednak sposób jest bardziej przyjazny dla użytkownika? Jakie programy pocztowe mamy do wyboru? program-pocztowy-jns 

Posiadanie strony internetowej to obecnie nie tylko forma promocji firmy, ale konieczność. Jednak strona internetowa, na której nic się nie dzieje nie ma większego sensu. Co zatem robić, by nasza strona www była profesjonalna, nowoczesna, jak również zachęcała do odwiedzania? Koniecznie należy ją na bieżąco aktualizować! Inwestycja w odświeżenie własnej witryny będzie miała z pewnością wpływ na zdobycie nowych Klientów, jak również poprawę własnej reputacji w wirtualnym świecie.  strony-internetowe-aktualizowanie 

Z przyjemnością informujemy, że nasze portfolio wykonanych stron internetowych powiększyło się ostatnio o dwie pozycje. Zakończyliśmy bowiem właśnie prace nad stroną www dla firmy FOODEXO, która produkuje sproszkowane produkty mleczne. Ukończyliśmy również tworzenie witryny dla korporacji taksówkowej Taxi Express.   nowe-strony-www-jns

Dnia 8 kwietnia 2014 roku firma Microsoft kończy świadczenie usługi wsparcia dla Windows XP. Oznacza to jednocześnie, że od tego czasu nie będą już dostępne żadne aktualizacje. Co najważniejsze nie będzie już również dostępna aktualizacja zabezpieczeń systemu Windows. Jakby było tego mało niezależni dostawcy oprogramowania i producenci sprzętu również będą się wycofywać ze wsparcia w ramach obsługi Windows XP. windows-xp 

Prowadzisz firmę i chcesz stworzyć jej profesjonalny i godny zaufania wizerunek? Jednocześnie chcesz ułatwić swoim Klientom kontakt z Twoją firmą to  infolinia 800 / 801 stanowi dla Ciebie doskonałe rozwiazanie. Podstawową cechą tego rodzaju usług to prosty do zapamiętania numer telefonu, który stanowi jeden z najefektywniejszych metod przekazywania informacji na temat oferowanych przez firmę produktów i usług  infolinia-800-801-JNS

Kampania informacyjna Ufaj, ale sprawdzaj to zapoczątkowana w 2012 roku kampania prowadzona przez Urząd Komunikacji Elektronicznej UKE ma ona na celu uświadomienie obywateli, że mają oni prawo do zmiany operatora telekomunikacyjnego czy skorzystania z korzystniejszej oferty. Należy to jednak robić "z głową" i zachować wszelkie środki ostrożności. Nie brakuje bowiem na rynku firm i przedstawicieli handlowych, którzy stosują nieuczciwe chwyty marketingowe tylko po to, by nakłonić konsumenta do zmiany umowy na "korzystniejszą".  ufaj-ale-sprawdzaj 
© 2020 JNS Sp. z o.o.