Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.
Sąd ogłosił upadłość Hyperion SA Wierzyciele Spółki Akcyjnej Hyperion, mBank SA oraz Skarb Państwa - Urząd Komunikacji Elektronicznej, kilka miesięcy temu złożyli uproszczone wnioski o ogłoszenie upadłości Hyperion SA. Postępowanie skutkowało obwieszczeniem przez Sąd Rejonowy w Warszawie upadłości spółki, ale co mają zrobić osoby, które dotychczas korzystały z usług świadczonych przez Hyperion? |
Prowadzisz firmę? To z pewnością wiesz, jak ważna jest najwyższa jakość obsługi klienta. Stanowi ona w wielu przypadkach podstawę osiągnięcia sukcesu - niezależnie od branży. Zapewniasz swoim klientom kontakt ze sobą za pomocą strony www, poczty e-mail, poczty tradycyjnej? A czy pamiętasz rownież o kontakcie telefonicznym? Jest on bardzo często tzw. pierwszą linią frontu. Dlatego tak ważne jest byś zapewnił swoim klientom jak najbardziej przyjazny sposób kontaktu z Tobą. Pomoże Ci w tym infolinia, z którą uporządkujesz i przeniesiesz na wyższy poziom telefoniczny kontakt z klientem. |
Najnowsza realizacja strony www i zarazem nasza kolejna strona produktowa. Witryna program-crm.pl to połączenie w idealnych proporcjach nowoczesnego designu z dużą ilością przydatnych funkcji. Standardowo oparliśmy ją o system zarządzania treścią - CMS Joomla.
Chciałbyś usprawnić swoje kontakty z klientami, zmniejszyć koszty administracyjne i zwiększyć wydajność swoich pracowników. Zainwestuj w system CRM. Jednak zaplanuj sobie dobrze sam proces wdrożenia. Wdrożenie CRM to bowiem nie tylko instalacja nowego oprogramowania, ale zmiana myślenia i pracy każdego z pracowników Twojej firmy. |
W ostatnim czasie pracowaliśmy nad kolejną stroną internetową. Tym razem naszym klientem była Kawiarnia Elvis Cafe z Aleksandrowa Łódzkiego. Jak do tej pory ta serwująca pyszną i prawdziwą kawę Kawiarnia nie miała swojej strony www, a komunikację z klientami prowadziła jedynie przy pomocy Fan Page na FB. Od wczoraj może się już pochwalić swoją witryną w sieci.
Przedstawiamy Wam efekt naszej pracy nad kolejną stroną www dla naszego klienta. Tym razem zajęliśmy się tematyką okołomedyczną. Wykonaliśmy nową stronę dla Towarzystwa Chirurgów Polskich. Na stronie uruchomiliśmy kalendarz wydarzeń i panel logowania dla użytkowników.
Corocznie na zlecenie Prezesa UKE wykonywane są badania konsumenckie na temat rynku telekomunikacyjnego. Badania dotyczą funkcjonowania tego rynku, jakości usług, jak i usług telekomunikacyjnych, z których konsumenci korzystają najczęściej. Jakie są wyniki badania? Jaki obraz rynku telekomunikacyjnego wyłania się z opinii konsumentów? |
Strona 5 z 11
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies. Usuń ciasteczka
Strona jns.pl korzysta z plików cookies na potrzeby poprawnego wyświetlania strony. JNS Sp. z o. o. nie zbiera żadnych informacji o użytkowniku poprzez pliki cookies. Korzystając z witryny jns.pl wyrażasz zgodę na zapisanie na Twoim urządzeniu plików cookies.