System Zintegrowanej Komunikacji UC polega na połączeniu funkcji systemu CRM (eGroupWare) z funkcjami Centrali IP, co pozwala na usprawnienie wykonywania zadań służbowych. Oferowany system umożliwia sprawną organizację pracy oraz ograniczenie liczby podróży służbowych i kosztów wykonywanych połączeń. Dzięki możliwości zastosowania na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety) z dostępem do Internetu.

System UC jest szczególnie przydatny dla firm, których pracownicy realizują zadania poza siedzibą firmy.

System-UC4

 

System Zintegrowanej Komunikacji UC - opis systemu: 

1. System Zintegrowanej Komunikacji UC (System UC) posiada funkcjonalność systemu Call Center i bazuje na połączeniu Systemu CRM eGroupWare (System eGW) z Centralą telefoniczną IP.

2. Utworzenie konta w Systemie UC powoduje automatyczne utworzenie konta:

  • w Systemie eGW,
  • na Centrali telefonicznej,
  • w systemie poczty elektronicznej (opcja).

3. W Systemie UC do komunikacji można wykorzystywać szereg urządzeń.

 

schemat-uc-komunikacja1

Rys. Urządzenia wykorzystywane do komunikacji w Systemie UC

 

 

http jns Sprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC

http jns Sprawdź funkcjonalność Call Center

http jns Poznaj funkcje Centrali telefonicznej IP