System Zintegrowanej Komunikacji UC polega na połączeniu funkcji systemu CRM (eGroupWare) z funkcjami Centrali IP, co pozwala na usprawnienie wykonywania zadań służbowych. Oferowany system umożliwia sprawną organizację pracy oraz ograniczenie liczby podróży służbowych i kosztów wykonywanych połączeń. Dzięki możliwości zastosowania na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety) z dostępem do Internetu. System UC jest szczególnie przydatny dla firm, których pracownicy realizują zadania poza siedzibą firmy. |
System Zintegrowanej Komunikacji UC - opis systemu:
1. System Zintegrowanej Komunikacji UC (System UC) posiada funkcjonalność systemu Call Center i bazuje na połączeniu Systemu CRM eGroupWare (System eGW) z Centralą telefoniczną IP.
2. Utworzenie konta w Systemie UC powoduje automatyczne utworzenie konta:
- w Systemie eGW,
- na Centrali telefonicznej,
- w systemie poczty elektronicznej (opcja).
3. W Systemie UC do komunikacji można wykorzystywać szereg urządzeń.
Rys. Urządzenia wykorzystywane do komunikacji w Systemie UC
Sprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC
Sprawdź funkcjonalność Call Center
Poznaj funkcje Centrali telefonicznej IP