Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Moduł Call Center  

Zarządzanie kontami w Systemie UC - podstawowe funkcje:

  • Centralne zarządzanie kontami w eGW, centrali oraz w systemie poczty elektronicznej - umożliwia zakładanie, modyfikację i kasowanie kont użytkowników oraz ich wstępną konfigurację.
  • Zakładka z opcją wysyłania przez administratora wiadomości grupowych do użytkowników eGW poprzez: eGW, e-mail i SMS (opcja - w przypadku wybrania opcji wysyłania wiadomości grupowych SMS, konieczny jest zakup Bramki GSM).

 

system-UC

Rys. Panel zarządzania kontami Systemu UC - dodawanie nowego użytkownika

 

Panel administracyjny Call Center - dostępne funkcje:

  • Panel umożliwia podgląd połączeń wybranego agenta lub wszystkich agentów.
  • Podgląd kolejek, ilość agentów w kolejkach, ilość połączeń oczekujących w kolejkach.
  • Podgląd połączeń przychodzących z ostatniej godziny.
  • Przełączanie rozmówcy do innego użytkownika (przy aktywnym połączeniu należy wybrać numer wewnętrzny z listy pod danym użytkownikiem i kliknąć 'Przełącz').
  • Wysyłanie SMS-ów do rozmówców po zakończeniu rozmowy.
  • Szablony SMS: umożliwia tworzenie i edycję szablonów wiadomości SMS, które mogą być wykorzystane przy wysyłaniu wiadomości do rozmówców.
  • Historia połączeń: umożliwia przeszukiwanie połączeń przychodzących.
  • Statystyka: umożliwia przeszukiwanie i wyświetlanie szczegółowych danych o połączeniach na centrali, lista połączeń do agentów, czasy oczekiwania, dane z kolejek.
  • Wykresy: wyświetla dane statystyczne o połączeniach z wybranego okresu w formie wykresów graficznych.

 

System-UC1

Rys. Panel administratora Call Center Systemu UC - podgląd wszystkich agentów.

 

 

http jnsSprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC

http jnsPoznaj funkcje Centrali telefonicznej IP

 

 

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!