Zarządzanie kontami w Systemie UC - podstawowe funkcje:
- Centralne zarządzanie kontami w eGW, centrali oraz w systemie poczty elektronicznej - umożliwia zakładanie, modyfikację i kasowanie kont użytkowników oraz ich wstępną konfigurację.
- Zakładka z opcją wysyłania przez administratora wiadomości grupowych do użytkowników eGW poprzez: eGW, e-mail i SMS (opcja - w przypadku wybrania opcji wysyłania wiadomości grupowych SMS, konieczny jest zakup Bramki GSM).
Rys. Panel zarządzania kontami Systemu UC - dodawanie nowego użytkownika
Panel administracyjny Call Center - dostępne funkcje:
- Panel umożliwia podgląd połączeń wybranego agenta lub wszystkich agentów.
- Podgląd kolejek, ilość agentów w kolejkach, ilość połączeń oczekujących w kolejkach.
- Podgląd połączeń przychodzących z ostatniej godziny.
- Przełączanie rozmówcy do innego użytkownika (przy aktywnym połączeniu należy wybrać numer wewnętrzny z listy pod danym użytkownikiem i kliknąć 'Przełącz').
- Wysyłanie SMS-ów do rozmówców po zakończeniu rozmowy.
- Szablony SMS: umożliwia tworzenie i edycję szablonów wiadomości SMS, które mogą być wykorzystane przy wysyłaniu wiadomości do rozmówców.
- Historia połączeń: umożliwia przeszukiwanie połączeń przychodzących.
- Statystyka: umożliwia przeszukiwanie i wyświetlanie szczegółowych danych o połączeniach na centrali, lista połączeń do agentów, czasy oczekiwania, dane z kolejek.
- Wykresy: wyświetla dane statystyczne o połączeniach z wybranego okresu w formie wykresów graficznych.
Rys. Panel administratora Call Center Systemu UC - podgląd wszystkich agentów.
Sprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC
Poznaj funkcje Centrali telefonicznej IP