System Zintegrowanej komunikacji UC do prawidłowego działania wymaga połączenia funkcjonalności Systemu eGroupWare i Centrali telefonicznej IP. W przypadku jej braku wystarczy podstawową wersję Centrali telefonicznej IP wdrożyć w dwóch dostępnych opcjach poprzez:
- zakup Centrali wirtualnej z podstawową wersją oprogramowania z instalacją na serwerze Zamawiającego,
- zakup Centrali telefonicznej IP wraz z podstawową wersją oprogramowania.
Podstawowa wersja oprogramowania Centrali telefonicznej IP - dostępne funkcje:
- Zawieszanie, przekierowanie i oczekiwanie połączeń.
- Inteligentne routowanie połączeń pomiędzy różnymi urządzeniami i operatorami:
- Automatyczne przełączanie rozmów na podstawie numeru osoby dzwoniącej.
- Przekierowanie rozmów na wybrany telefon (np. telefon sekretarki) w momencie nie odebrania połączenia.
- Wykonywanie bezpłatnych połączeń po VoIP w obrębie centrali.
- Dostęp do ustawień Centrali poprzez panel www.
- Możliwość ustawienia maksymalnego czasu połączeń wychodzących.
- Granie na czekanie - zamiast standardowego sygnału dodzwonienia odgrywana jest dowolna melodia.
- Automatyczna zapowiedź głosowa jednopoziomowa IVR, np. Witamy w firmie JNS. Jeśli chcesz połączyć się z Działem marketingu wybierz ... (UWAGA! Należy samodzielnie przygotować zapowiedzi w formie mp3 lub wav lub zakupić syntezator mowy dostępny w ofercie JNS).
- DISA (Direct Inward System Access) - dzwonienie na numer abonenta wewnętrznego bez pośrednictwa telefonistki.
- Poczta głosowa automatyczne nagrywanie rozmów po godzinach pracy z funkcją Voice to mail, czyli wysyłanie nagranych wiadomości na pocztę e-mail wraz z informacją o numerze osoby dzwoniącej i godziną połączenia.
- Możliwość uruchomienia rozproszonego systemu telefonicznego, np. stworzenie wyniesionych stanowisk operatorskich (telepracownik).
- Możliwość rozbudowy funkcjonalności Centrali o kolejne moduły programowe.
- LCR least cost routing kierowanie połączeń poprzez najtańszego operatora.
Sprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC
Sprawdź funkcjonalność Call Center w Systemie UC