Wirtualna centrala telefoniczna to nowoczesne i profesjonalne rozwiązanie umożliwiające łatwe zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Jest ono łatwe w obsłudze, zawiera wszystkie funkcjonalności, jakie oferują tradycyjne urządzenia telekomunikacyjne, a przede wszystkim jest tanie. Wirtualna centrala stanowi zatem doskonałą alternatywę dla klasycznych rozwiązań telekomunikacyjnych, nie wymagającą dużych nakładów finansowych. |
Centrala wirtualna - opis rozwiązania
Centrala wirtualna to doskonałe narzędzie usprawniające pracę biura i telefoniczną obsługę klienta w firmie. Jest to rozwiązanie idealne dla każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy profilu działalności. Dzięki niej można łatwo zorganizować kontakty wewnątrz firmy, jak i kontakty z ludźmi spoza firmy. Co ważne rozpoczęcie korzystania z centrali wirtualnej nie wymaga poniesienia wysokich kosztów związanych z zakupem infrastruktury czy sprzętu. Połączenie z nią jest nawiązywane przez Internet, dzięki czemu możemy się uwolnić od fizycznej centrali zlokalizowanej w biurze firmy.
Centrala wirtualna - zalety
- brak konieczności zakupu centrali fizycznej,
- nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń,
- niezawodne działanie,
- szybką integrację wielu placówek w jedną sieć telefoniczną,
- elastyczne kreowanie firmowej komunikacji,
- bezpłatne połączenia wewnątrz firmy,
- ograniczenie kosztów funkcjonowania biura,
- niskie koszty utrzymania,
- możliwość rozbudowy o kolejne moduły bez dodatkowych nakładów,
- dostępność z każdego miejsca z dostępem do Internetu.
Centrala wirtualna - funkcjonalność
Centrala wirtualna posiada wszystkie funkcjonalności tradycyjnej centrali telekomunikacyjnej. Dzięki elastycznym rozwiązaniom łatwo dostosowuje się jej funkcje do własnych potrzeb. Wśród dostępnych funkcji, jakie oferuje centrala wirtualna wymienić można:
- zawieszanie i oczekiwanie połączeń
- przekierowanie połączeń według dowolnego scenariusza,
- ustawienie maksymalnego czasu połączenia wychodzącego,
- zbudowanie automatycznej zapowiedzi głosowej IVR,
- tworzenie bilingów i raportów połączeń,
- nagrywanie i archiwizacja rozmów,
- prowadzenie telekonferencji i wiele innych.
Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań jest konieczne w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta. Jednym z nich jest niewątpliwie wirtualne centrala telefoniczna. Korzystanie z niej przyczynia wymiernie do budowania wizerunku profesjonalnej i nowoczesnej Firmy. Co najważniejsze odbywa się to niewielkim kosztem bez konieczności kupowania tradycyjnych urządzeń.
Poznaj nasze rozwiązanie: