System Taxi ATOS to kompleksowy system dla małych i średnich firm taksówkarskich. Ma na celu przyspieszenie i zautomatyzowanie zamówień oraz zmniejszenia kosztów związanych z utrzymaniem tradycyjnego systemu taksówkarskiego. Taxi ATOS umożliwia odbieranie połączeń od klientów bezpośrednio przez kierowcę. Połączenia są realizowane na telefon komórkowy kierowcy, bez pośrednictwa telefonistki lub dyspozytora. |
Co zyska Twoja firma na wdrożeniu Systemu ATOS TAXI (kiedyś: System Taxi ATOS BASIC)?
- brak konieczności zakupu i utrzymywania tradycyjnej centrali telefonicznej,
- zmniejszenie kosztów utrzymania systemu Taxi,
- zautomatyzowanie realizacji zamówień,
- obsłużenie większej ilości Klientów w tym samym czasie,
- profesjonalną obsługę osób niepełnosprawnych i obcokrajowców,
- blokowanie niechcianych połączeń poprzez autoryzację numerów i tworzenie czarnej listy,
- bezpieczeństwo kierowców przez zastosowanie funkcji alarmowej - szybka reakcja wszystkich kierowców w razie zagrożenia.
Co zyskają Twoi klienci?
- szybką realizację zlecenia,
- gwarancję najwyższej jakości usług,
- szybkie rozpatrzenie ewentualnej reklamacji.
Jak działa System Taxi ATOS?
Podstawowe założenie Systemu to szybkie i sprawne odbieranie zleceń od klientów firmy Taxi i ich sprawiedliwe rozdzielanie pomiędzy kierowcami taksówek.
- Klient dzwoni do firmy taksówkarskiej.
- System Taxi przekazuje połączenie bezpośrednio do wybranego kierowcy taksówki na jego telefon komórkowy.
- Kierowca, do którego przekazywane jest połączenie zostaje wybrany na podstawie kolejności zgłoszenia gotowości na odbieranie połączeń.
- Każda przyjęta przez kierowcę rozmowa ustawia go na końcu kolejki kierowców oczekujących na zlecenie.
Rys. Schemat działania Systemu Taxi ATOS BASIC
Założenia Systemu Taxi ATOS:
- Łatwe zarządzanie systemem - poprzez dedykowany panel dostępny z przeglądarki internetowej.
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta - nagrywanie wszystkich połączeń.
- Eliminacja łączności radiowej między taksówkami - wykorzystanie nowoczesnych i bardziej wydajnych rozwiązań.
- Kierowca decyduje o przyjmowaniu połączeń - samodzielnie loguje i wylogowuje się do systemu.
- Brak konieczności zatrudniania dyspozytora - system automatycznie przekazuje połączenia do kierowców, co eliminuje błędy.
- Wieksza niezależność taksówkarzy - jasny i przejrzysty system rozliczania z przyjętych zleceń.
- Wysoki poziom bezpieczeństwa - w ramach systemu dostępny jest system zdalnego monitoringu i ostrzegania o awariach.
- Brak informacji o numerze Klienta dla kierowcy - połączenia identyfikowane są numerem Centrali.
Taksówkarz - rozpoczęcie pracy
- Taksówkarz wdzwania się na centralę.
- Wybiera ustaloną cyfrę z klawiatury telefonu.
- Zgłasza gotowość odbierania połączeń.
Rys. Schemat - rozpoczęcie pracy taksówkarza w Systemie Taxi ATOS
Taksówkarz - zakończenie pracy
- Taksówkarz wdzwania się na centralę.
- Wybiera ustaloną cyfrę z klawiatury telefonu.
- Wylogowuje się z centrali.
Rys. Schemat - zakończenie pracy taksówkarza w Systemie Taxi ATOS
Strefy taksówkarskie
Nasz System może obsługiwać wiele stref taksówkarskich. Wystarczy do tego jedynie aplikacja na telefony z systemem operacyjnym Android. Wszystkie połączenia są wtedy przekazywane na strefę Centrum do kolejki kierowców. Decyzję o przekazaniu zlecenia na inną strefę podejmuje kierowca.
Więcej o systemie na https://atostaxi.pl
Telefonia VoIP
Połączenia przychodzące od Klientów są automatycznie przekazywane do Taksówkarzy za pomocą Bramki GSM. Istnieje możliwość konfiguracji traktu telefonicznego VoIP, który umożliwia wykonanie do kierowców kilku połączeń w tym samym czasie. Poznaj zalety Telefonii VoIP.
System Taxi ATOS BASIC - cennik
Chcesz poznać bliżej System Taxi ATOS?
Zgłoś się do nas! Napisz do nas maila, zadzwoń lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Przedstawimy Ci szczegóły dotyczące naszego systemu, dokonamy prezentacji i odpowiemy na każde pytanie.
Poznaj nasze pozostałe Systemy Taxi: