Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

System Taxi ATOS MULTI CALL - system najlepszy na rynku  

System Taxi ATOS MULTI CALL to wyjątkowy na rynku, prosty w obsłudze, system dla małych firm taksówkarskich. Stanowi on doskonałe rozwiązanie dla firm, które poszukują systemu mogącego zaoferować więcej, niż standardowe systemy dostępne na rynku. System Taxi Atos Multi Call pozwala na obsługę klientów na najwyższym poziomie, a jedną z jego głównych zalet jest identyfikacja numeru dzwoniącego klienta. system-taxi2

System Taxi ATOS MULTI CALL - elementy oferty:

  1. Przekierowanie połączenia z numeru firmowego na wszystkie numery kierowców.
  2. Dostęp do billingów za połączenia wykonane w ramach przekierowań dla właściciela.
  3. Zapowiedź głosowa odgrywana dzwoniącemu klientowi.
  4. Identyfikacja numeru dzwoniącego klienta.

 

System Taxi ATOS MULTI CALL - przykładowy proces:

  1. Przyjęcie połączenia od klienta.
  2. Odegranie zapowiedzi głosowej.
  3. Przekazanie połączenia na telefony komórkowe wszystkich kierowców.
  4. Kierowcy równocześnie otrzymują połączenie wraz z identyfikacją numeru dzwoniącego klienta.
  5. Kierowca odbiera połączenie, naliczana jest opłata za połączenie (rozliczanie sekundowe) z systemu do tego kierowcy. 

Właściciel firmy taksówkarskiej ma dostęp do zestawień billingowych za zlecenia przyjęte przez kierowców i może rozliczyć ich za czas rozmów.

 

system-taxi3

Rys. System Taxi ATOS MULTI CALL

 

System Taxi ATOS MULTI CALL - zalety dla użytkownika Systemu:

  • równoczesne przekierowanie połączenia z numeru firmy na komórki wszystkich kierowców,
  • prezentacja numeru telefonu połączenia przychodzącego,
  • automatyczne generowanie raportów z wykonanych zleceń,
  • możliwość rozbudowy systemu o kolejne elementy,
  • nagrywanie rozmów,
  • łatwe przejście do bardziej zaawansowanych systemów taxi np. System Taxi ATOS PRO.

 

System Taxi ATOS MULTI CALL - zalety dla klienta firmy taksówkarskiej:

  • dostęp do nazwy firmy po wybraniu numeru,
  • natychmiastowa realizacja zlecenia,
  • wysoka jakość usług,
  • szybkie rozpatrywanie reklamacji z wykorzystaniem nagrania z połączenia.

 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferowanego przez nas systemu. Napisz do nas: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub zadzwoń nr 42 209 27 01, skorzystaj z naszych usług, a my dostarczymy Ci profesjonalne rozwiązanie wśród systemów taxi, jakiego nie znajdziesz nigdzie indziej.

 

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!