System Gastronomiczny AFOS w wersji demonstracyjnej prezentuje podstawową funkcjonalność systemu oraz pierwotny wygląd jego poszczególnych elementów. Szata graficzna systemu, w szczególności od strony Klienta, jest dostosowywana do potrzeb kupującego system. System Gastronomiczny AFOS w wersji demonstracyjnej przedstawia przykładowy punkt gastronomiczny, którym jest pizzeria. |
I. SYSTEM AFOS - DOSTĘP OD STRONY KLIENTA PUNKTU GASTRONOMICZNEGO
W celu przetestowania systemu od strony klienta należy na stronie http://pizzeria.jns.pl/ zalogować się na poniższym koncie:
Login: jan_k
Hasło: jns123
Klient punktu gastronomicznego po zalogowaniu się do serwisu ma możliwość:
- przeglądania firmowego menu,
- składania zamówień poprzez stronę www lub system IVR (Interaktywne Menu Głosowe),
- edytowania własnych danych teleadresowych,
- śledzenia etapów realizacji własnych zleceń.
Interaktywne Menu Głosowe (IVR) w wersji testowej dostępne jest pod nr telefonu: 042 209 26 45
II. SYSTEM AFOS - DOSTĘP OD STRONY ADMINISTRACYJNEJ
W celu przetestowania systemu od strony administracyjnej należy na stronie http://pizza.jns.pl/ zalogować się na jednym z poniższych kont:
A. OBSŁUGA ZLECEŃ
Login: chief
Hasło: 123456
B. EDYCJA FIRMOWEGO MENU
Login: editor
Hasło: 123456
C. KONTROLA DOSTĘPU - KONTA PRACOWNIKÓW
--> Konta pracowników
Login: admin
Hasło: AdMiN
D. KONTROLA DOSTĘPU - KONTA KLENTÓW
--> Portal internetowy dla klienta / Konta klientów
Login: admin
Hasło: jns123
III. WERSJA DEMONSTRACYJNA SYSTEMU RAPORTOWEGO
Dostęp do systemu testowego na stronie http://pizza.jns.pl/ w zakładce --> Raporty.