80% przedsiębiorstw decyduje się na przekazanie części procesów podmiotom zewnętrznym. Co więcej, ta statystyka nie różni się rażąco dla dużych i małych firm. Jakie są zalety outsourcingu dla małych firm i o czym warto pamiętać?

 IMG 0728

Zalety outsourcingu IT

1. Oszczędzanie czasu. Przekazanie opieki nad infrastrukturą informatyczną do rąk specjalistów pomoże zmniejszyć ilość czasu spędzanego na zatrudnienie pracowników, załatwienie problemów technicznych, naprawienie błędów i awarii.

2. Oszczędzanie budżetu. Przy zmniejszeniu ilości czasu, zmniejszą się i wydatki. Dla wielu małych przedsiębiorstw outsourcing opłaca się bardziej, niż zatrudnienie informatyków.

3. Dostęp do specjalistów. Mała firma może nie mieć możliwości zatrudnienia profesjonalistów. Ale zawsze może dotrzeć do nich, korzystając z usługi Outsourcing IT.

4. Możliwość wzrostu. Współpraca outsourcingowa pozwala na płynny rozwój firmy bez dużego zwiększenia wydatków oraz na skupienie na ważniejszych procesach.

Outsourcing IT - na co zwrócić uwagę?

1. Bezpieczeństwo. Decydując na przekazanie obowiązków firmie zewnętrznej, warto upewnić się w jej reputacji oraz bezpieczeństwie swoich danych.

 2. Cena. Przed rozpoczęciem współpracy trzeba wyliczyć wszystkie wydatki i rozważyć różne możliwe rozwiązania.

3. Kontrola. Na ile chcesz kontrolować wyniki działań? W jaki sposób możesz to robić?

 

Jesteś zainteresowany usługą Outsourcing IT?
Skontaktuj się z nami:

tel. +42 209 27 01,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zobacz więcej:

Outsourcing IT

Obsługa informatyczna dla małych firm

Bezpieczeństwo