80% przedsiębiorstw decyduje się na przekazanie części procesów podmiotom zewnętrznym. Co więcej, ta statystyka nie różni się rażąco dla dużych i małych firm. Jakie są zalety outsourcingu dla małych firm i o czym warto pamiętać?
Zalety outsourcingu IT
1. Oszczędzanie czasu. Przekazanie opieki nad infrastrukturą informatyczną do rąk specjalistów pomoże zmniejszyć ilość czasu spędzanego na zatrudnienie pracowników, załatwienie problemów technicznych, naprawienie błędów i awarii.
2. Oszczędzanie budżetu. Przy zmniejszeniu ilości czasu, zmniejszą się i wydatki. Dla wielu małych przedsiębiorstw outsourcing opłaca się bardziej, niż zatrudnienie informatyków.
3. Dostęp do specjalistów. Mała firma może nie mieć możliwości zatrudnienia profesjonalistów. Ale zawsze może dotrzeć do nich, korzystając z usługi Outsourcing IT.
4. Możliwość wzrostu. Współpraca outsourcingowa pozwala na płynny rozwój firmy bez dużego zwiększenia wydatków oraz na skupienie na ważniejszych procesach.
Outsourcing IT - na co zwrócić uwagę?
1. Bezpieczeństwo. Decydując na przekazanie obowiązków firmie zewnętrznej, warto upewnić się w jej reputacji oraz bezpieczeństwie swoich danych.
2. Cena. Przed rozpoczęciem współpracy trzeba wyliczyć wszystkie wydatki i rozważyć różne możliwe rozwiązania.
3. Kontrola. Na ile chcesz kontrolować wyniki działań? W jaki sposób możesz to robić?
Jesteś zainteresowany usługą Outsourcing IT?
Skontaktuj się z nami:
tel. +42 209 27 01,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zobacz więcej: