Prowadzisz firmę i chcesz stworzyć jej profesjonalny i godny zaufania wizerunek? Jednocześnie chcesz ułatwić swoim Klientom kontakt z Twoją firmą to  infolinia 800 / 801 stanowi dla Ciebie doskonałe rozwiazanie. Podstawową cechą tego rodzaju usług to prosty do zapamiętania numer telefonu, który stanowi jeden z najefektywniejszych metod przekazywania informacji na temat oferowanych przez firmę produktów i usług  infolinia-800-801-JNS

 Rodzaje infolinii

infolinia 800   Infolinia 800

Połączenie dla osób dzwoniących na numer Infolinii jest bezpłatne. Jego koszt ponosi firma lub instytucja, która użytkuje infolinię. Jest ona doskonałym rozwiązaniem dla firm, które mają na celu ułatwienie kontaktu swoim Klientom i Partnerom biznesowym. Stanowi również dobry sposób na usprawnienie wewnątrzfirmowej komunikacji. Infolinia 800 to rozwiązanie wykorzystywane głównie przez:

  • korporacje taksówkarskie,
  • firmy usługowe,
  • firmy z branży gastronomicznej,
  • Call Center.

 

infolinia 801   Infolinia 801

Opłaty za połączenia z numerem Infolinii dzielone są pomiędzy osobę dzwoniącą a firmę, która użytkuje infolinię. Pozwala ona na szybki i stały kontakt z firmą. Infolinia 801 to usługa skierowana do firm, które mają na celu ułatwienie Klientom dostępu do informacji o produktach czy usługach firmy, jednak jednocześnie chcą zmniejszyć liczbę przypadkowych połączeń, jakie zdarzają się w przypadku infolinii 800. Rozwiązanie dedykowane jest dla:

  • instytucji finansowych,
  • banków,
  • firm z sektora B2B,
  • producentów dóbr luksusowych.

 

infolinia 801 0   Infolinia 801 0

Jest to infolinia specjalnego typu, którą stosuje się głównie do prowadzenia serwisów informacyjnych lub doradczych. Jest ona bezpłatna dla firmy użytkującej infolinię. Opłaty za połączenia ponosi osoba dzwoniąca na Infolinię. Na numery Infolinii 801 0 można się dodzwonić jedynie z telefonów stacjonarnych.

 

Infolinia 800 / 801 - funkcje

  • informacyjna - udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, wiąże się ona również z budowaniem znajomości marki wśród klientów, których firma już posiada;
  • wizerunkowa - stanowi jedno z lepszych narzędzi marketingowych, pozwala na utrzymanie stałych i pozytywnych kontaktów z klientami, firma posiadająca infolinię jest postrzegana jako bardziej wiarygodna i umacnia swój prestiż na rynku;
  • sprzedażowa - w trakcie prowadzenia rozmów z klientami można natychmiastowo sprzedać produkty czy usługi firmowe;
  • badawcza - infolinie umożliwiają zbieranie informacji o potrzebach i oczekiwaniach klientów;
  • wewnętrzna - na wewnętrzne potrzeby firmy - w celu zapewnienia łatwego kontaktu z firmą podróżujących pracowników;
  • promocyjna - prowadzenie akcji promocyjnych czy konkursów. 

 

Infolinia 800 / 801 - zalety

Infolinie mają wiele zalet, a wśród nich z pewnością należy wymienić następujące:

  • powszechność,
  • dostępność,
  • łatwy i tani sposób komunikacji dla klientów,
  • niski koszt wdrożenia,
  • niskie koszty utrzymania,
  • zwiększenia zaufania wśród kontrahentów,
  • zwiększenie prestiżu firmy,
  • numer niegeograficzny (nieprzypisany do żadnej strefy) - firma postrzegana jest jako ogólnopolska.

Do infolinii wybrać można numer lokalny, który będzie działał na określonym terenie lub unikalny i jednolity, na który berdzie można się dodzwonić z całego kraju. numery infolinii, dzielimy w zależności od łatwości zapamiętania na:

  • zwykłe,
  • srebrne,
  • na życzenie,
  • złote.

 

Infolinia 800 / 801 - jak działa?

Infolinia jest zestawiana na numerze podkładowym Klienta (jeśli Klient takowego nie posiada, oferujemy jego udostępnienie w niskiej cenie). Może być to zarówno numer stacjonarny, jak i komórkowy. Połączenia przychodzące na infolinię są wtedy przekierowywane na numer podkładowy. Klient może również skorzystać z opcji opracowania scenariusza kierowania połączeń, według którego połączenia przychodzące będą przekierowywane kolejno na numery określone w scenariuszu - w przypadku nie odebrania połączenia na wcześniejszym etapie przechodzenia połączenia.

Przydatnym rozwiązanie jest funkcja tzw. grania na czekanie, która pozwala na zmniejszenie kosztów utrzymania infolinii. Polega ona na tym, że osobie dzwoniącej na infolinię odgrywana jest zapowiedź głosowa zwierająca np. powitanie i numery wewnętrzne, a firma użytkująca infolinię płaci za połączenie z kolejnym poziomem zapowiedzi lub numerem wewnętrznym.

 

Poznaj naszą ofertę cenową:

http jns Infolinia 800 / 801 - cennik