Szczegółowe potrzeby wymagają dostosowanych rozwiązań. Za pomocą oprogramowanie CRM możemy wybudować precyzyjny spójny system, odpowiedni do działalności i procesów przedsiębiorstwa.
Ilość informacji generowanej podczas różnych procesów zachodzących w firmie często jest niemożliwa do skutecznego i sprawnego przetworzenia. W związku z tym, wsparcie technologiczne, które nadaje system CRM, jest niezbędne. Jedną z głównych jego zalet jest elastyczność. Może zostać zintegrowany z wieloma aplikacjami zewnętrznymi, co pozwala na precyzyjne dostosowanie do potrzeb konkretnej firmy. Wśród takich aplikacji są np.:
-
ERP,
-
GUS,
-
usługi kurierskie,
-
banki,
-
dostawcy paliwowi,
-
usługa GPS,
-
centrale (PBX),
-
witryny i formularze internetowe,
-
sieci społecznościowe,
-
e-commerce.
Każda usługa zewnętrzna posiadająca API może zostać zintegrowana.
Odpowiednio, system CRM można dopasować do konkretnych stref działalności i usprawnić w jego ramach różnorodne kwestie. Wśród jego możliwości są m.in.:
-
automatyzacja procesów biznesowych
-
generowanie dokumentów z poziomu CRM;
-
automatyzacja czynności powtarzalnych;
-
uporządkowanie bazy klientów;
-
uproszczenie wyszukiwania danych;
-
przeniesienie rozproszonych arkuszy przechowywanych w różnych lokalizacjach do jednego spójnego systemu;
Jesteś zainteresowany? W swojej ofercie posiadamy usługę wdrożenia systemu CRM Vtiger.
Skontaktuj się z nami po więcej informacji:
- tel. 42 209 27 01,
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zobacz więcej: