Szczegółowe potrzeby wymagają dostosowanych rozwiązań. Za pomocą oprogramowanie CRM możemy wybudować precyzyjny spójny system, odpowiedni do działalności i procesów przedsiębiorstwa.

photo 2021 07 22 16 17 21

Ilość informacji generowanej podczas różnych procesów zachodzących w firmie często jest niemożliwa do skutecznego i sprawnego przetworzenia. W związku z tym, wsparcie technologiczne, które nadaje system CRM, jest niezbędne. Jedną z głównych jego zalet jest elastyczność. Może zostać zintegrowany z wieloma aplikacjami zewnętrznymi, co pozwala na precyzyjne dostosowanie do potrzeb konkretnej firmy. Wśród takich aplikacji są np.:

  • ERP,

  • GUS,

  • usługi kurierskie,

  • banki,

  • dostawcy paliwowi,

  • usługa GPS,

  • centrale (PBX),

  • witryny i formularze internetowe,

  • sieci społecznościowe,

  • e-commerce.

Każda usługa zewnętrzna posiadająca API może zostać zintegrowana.

 

Odpowiednio, system CRM można dopasować do konkretnych stref działalności i usprawnić w jego ramach różnorodne kwestie. Wśród jego możliwości są m.in.:

  • automatyzacja procesów biznesowych

  • generowanie dokumentów z poziomu CRM;

  • automatyzacja czynności powtarzalnych;

  • uporządkowanie bazy klientów;

  • uproszczenie wyszukiwania danych;

  • przeniesienie rozproszonych arkuszy przechowywanych w różnych lokalizacjach do jednego spójnego systemu;

Jesteś zainteresowany? W swojej ofercie posiadamy usługę wdrożenia systemu CRM Vtiger.

Skontaktuj się z nami po więcej informacji:

  • tel. 42 209 27 01,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zobacz więcej:

System CRM Vtiger