System Call Center umożliwia prowadzenie badań techniką CATI (Computer Assisted Telephone Interview), czyli badań telefonicznych prowadzonych przez ankieterów przy użyciu systemu informatycznego, zgodnie z ustalonym scenariuszem. Zebrane w ten sposób informacje są natychmiast wprowadzane do systemu przez ankietera poprzez program Moduł Agenta, dzięki czemu można bardzo szybko określić i sprawdzić raporty z przeprowadzanego badania. Program pozwala na przeprowadzanie ankiet dowolnego typu dostarczając na bieżąco statystyk. Zaletą badań typu CATI jest możliwość szybkiego dotarcia do dużych grup konsumentów oraz relatywnie niski koszt badań.
|
Rodzaje badań CATI:
- prowadzenie badań typu wywiady telefoniczne, szybkie sondaże, badanie skuteczności reklam lub jakości obsługi klienta,
- efektywne sposoby dzwonienia,
- badania konsumenckie,
- badania poziomu satysfakcji klienta,
- badania B2B, badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych,
- sondaże przedwyborcze,
- rankingi popularności.
|
Dodatkowo dzięki możliwości pracy systemu w trzech trybach: preview, progressive oraz predictive dialing, system Call Center elastycznie dostosowuje się do specyfiki wykonywanych kampanii wychodzących, znacznie zwiększając efektywność pracy działu telesprzedaży czy działu badań rynku.
|
Omówienie trybów kampanii wychodzących:
- Predictive dialing (automatyczne połączenia) zadaniem tego typu rozwiązania jest automatyczne wybieranie numerów telefonicznych z bazy danych. Inteligentny system ?decyduje", kiedy agent będzie mógł podjąć rozmowę i wtedy zestawia do niego następne połączenie. Plusem rozwiązania jest umożliwienie agentom optymalnie wykorzystać czas pracy. Zwiększa się czas efektywnej rozmowy w ciągu godziny.
- Preview (wybierz by połączyć) rozwiązanie to umożliwia agentowi ręczy wybór i połączenie z numerami telefonów z przydzielonej mu puli numerów do obdzwonienia. Zaletą tego rozpoznawania jest większa samodzielność agenta w obsłudze powierzonych mu zadań.
- Progressive system najpierw dzwoni do agenta i sprawdza czy jest dostępny, następnie zestawia połączenie z numerem z puli do obdzwonienia.
|
Pozostałe możliwości Outbound Call Center:
A) Voice mailing (automatyczna kampania informacyjna)
- Automatyczne połączenie z wybranym numerem z bazy danych i odczytanie wcześniej zdefiniowanej sekwencji tekstu np. z informacją o ofercie, promocji lub z informacją dedykowaną dla adresata połączenia;
- Po odsłuchaniu takiego komunikatu klient może zostać połączony z Agentem;
- Na zakończenie kampanii generowany jest szczegółowy raport.
|
B) Group poller
- Narzędzie to pozwala na przeprowadzenie rozmów telefonicznych z grupą osób zarówno podczas rozległych telekonferencji jak też badań opinii publicznej, w którym zależy nam na dyskusji grupy respondentów;
- Dodatkowe zastosowanie:
- Automatic outbound system automatycznie dzwoni na zdefiniowaną grupę numerów,
- Mixed participation uczestnicy mogą sami wdzwownić się do konferencji lub też połączenie jest z nimi zestawiane automatycznie przez system,
- Secure Conference wszystkie zestawiane połączenia muszą zostać zautoryzowane kodem PIN przez uczestnika.
|
C) Kampanie SMS-owe
Kampanie SMS stają się obecnie jednym z najbardziej efektywnych narzędzi marketingu bezpośredniego. Reklama SMS charakteryzuje się zwięzłością i szybkością przekazu oraz wysokim prawdopodobieństwem odebrania i przeczytania wiadomości przez odbiorcę.
Kampanie SMS można skierować do Klientów w celu:
- prowadzenia działań marketingowych, przesyłania krótkich informacji reklamowych, przekazywania informacji o nowych usługach, produktach, promocjach,
- przesyłania bonów, kuponów rabatowych w celu zwiększenia sprzedaży,
- prowadzenia programów lojalnościowych,
- przesyłania informacji o potwierdzeniu zamówienia lub o zmianie jego statusu,
- umożliwienia Klientom wysyłania zapytań i otrzymywania informacji zwrotnych na telefon komórkowy,
- przesyłania kodów jednorazowych,
- przypomnienia o terminie płatności, przesłaniu dokumentów, terminie spotkania,
- przesyłania życzeń okolicznościowych.
|
Kampanie SMS można również skierować do pracowników bądź partnerów w celu:
- przypomnienia o zaplanowanych spotkaniach i wizytach,
- przesłania zaproszenia, podziękowania czy powiadomienia,
- przypomnienia o zbliżających się terminach zakończenia prac, itp.
|
|
Każda firma bądź organizacja może dostosować kampanie SMS do własnych potrzeb. |
|
Zapoznaj się z ofertą Inbound Call Center |
|