Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

System gastronomiczny S4H i AFOS - przykładowe zastosowanie oraz sposób działania  

Przykładowa pizzeria posiada dwie duże sale, w tym jedną na piętrze. Dodatkowo przed lokalem znajduje się ogródek piwny. Lokal świadczy też dowóz posiłków do klienta i zapewnia catering na przyjęciach. Nawet przy maksymalnej ilości klientów w danym momencie obsługa jest błyskawiczna dzięki systemowi S4H Gastronomia sprzężonemu z dodatkiem AFOS i zsynchronizowanymi ze sobą urządzeniami POS.

Dzięki systemowi S4H I nowoczesnym aplikacjom, wspartemu intuicyjnymi w obsłudze terminalami dotykowymi, zamówienia przyjmowane są szybciej, dokładniej w bardziej przyjazny sposób. Dodatkowo, w ogródku piwnym klient zamawia pizzę. Kelner za pomocą oprogramowania SH4 Mobile POS i Modułu Bonownik prześle zamówienie do kuchni i/lub do barmana. Klient chce napić się wina, ale wie tylko, że ma być słodkie i z danego kraju. System, definiując kategoriami, wybierze odpowiedni trunek.

Grupa studentów chce sama dobrać składniki pizzy. System S4H Gastronomia umożliwi błyskawiczne ułożenie zestawu. Do tego podzieli/zsumuje rachunek między osoby, wystawi fakturę, określi czas realizacji zamówienia, a nawet przyporządkuje zamówienie do kilku stolików. Zaproponuje też możliwe rabaty i umożliwi płacenie z użyciem kart prepaid. Praca staje się prostsza i bardziej dynamiczna, wzrasta komfort klienta.

Równocześnie z użyciem systemu AFOS klienci zamawiają przez Internet i telefonicznie (interaktywne menu głosowe), bez angażowania w to pracowników lokalu. Mogą też rezerwować stoliki i zapoznawać się z menu.W przypadku gdy chcą rozmawiać z pracownikiem pizzerii a ten jest zajęty, oczekują w kolejce, gdzie odgrywana jest im oferta lokalu lub aktualne promocje - każdy klient dodzwoni się do lokalu, nie ma zagrożenia, że otrzyma sygnał zajętości i zrezygnuje z dalszego dzwonienia.

Osoba zajmująca się zaopatrzeniem lokalu kontroluje aktualny stan wszystkich magazynów za pomocą Modułu S4H Chef. Może też porównać go ze stanami, np. sprzed miesiąca. Od ręki, niezależnie czy jest w domu czy w biurze system jest w pełni dostępny dodatkowo dostawy są przyjmowane i wprowadzane w system, a pracę ułatwi automatyczne rozchodowanie z magazynów na podstawie receptur.

Właściciel lokalu dzięki modułowi S4H Chef otrzymuje bieżące raporty z działania lokalu w technice WYSIWYG (czyli to co widzisz jest tym co otrzymujesz), a S4H POS w module menadżerskim pokazuje mu na bieżoco przebieg sprzedaży. Z panelem administratora ma cały lokal w zasięgu.

Na koniec dnia system S4H Gastronomia przedstawi m. in. szczegółowe dane z ilości zamówień i ich realizacji, a także przedstawi efektywność pracy poszczególnych pracowników i rozliczy zmianę.

Efekt...

Pizzeria obsłużyła znacznie więcej klientów i zwiększyła zysk przy niższym nakładzie czasu, siły i pieniędzy.

systemy_gastronomiczne_s4hSystem gastronomiczny S4H - przejdź do pełnego opisu systemu

systemy_gastronomiczne_afosSystem gastronomiczny AFOS - przejdź do pełnego opisu systemu

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!