JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Infolinia 800 / 801 - najczęściej zadawane pytania  

Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania dotyczące usługi infolinii 800 / 801. 

1. Czym jest infolinia 800 / 801?

To profesjonalna usługa dedykowana dla biznesu. Infolinia jest usługą wirtualną, której numer nakładany jest na tzw. numer podkładowy. Numerem podkładowym może być dowolny numer osiągalny w polskiej publicznej sieci telefonicznej. Numerem podkładowym nie może być numer komórkowy.

2. Czy muszę posiadać własny numer podkładowy?

Nie. Nawet jeśli nie mają Państwo własnego numeru podkładowego możemy go udostępnić. Numer przez nas udostępniany to numer telefonii VoIP.

3. Czym różni się usługa infolinii 800 od infolinii 801?

W przypadku infolinii 800 połączenia dla klientów są bezpłatne. W przypadku infolinii 801 osoba dzwoniąca ponosi za połączenie opłatę zgodą z taryfą operatora z usług, którego korzysta.

4. Czy na infolinię 800 / 801 można się dodzwonić z telefonów komórkowych?

Tak, na oferowane przez nas infolinie mają możliwość przyjmowania połączeń z telefonów komórkowych. Wyjątkiem jest infolinia 801 0, na którą nie ma możliwości dodzwonienia się z telefonu komórkowego.

5. Czy mogę samodzielnie wybrać numer infolinii?

Posiadamy pulę dostępnych numerów infolinii. Ulega ona ciągłym zmianom ze względu na zakup infolinii przez Klientów. Mogą Państwo zaproponować własny numer infolinii. Weryfikujemy jego dostępność w puli i rezerwujemy go dla Państwa. Ewentualnie oferujemy podobne numery.

6. Na jak długo mogę zarezerwować numer infolinii?

Standardowy czas rezerwacji to 7 dni roboczych. Po tym czasie w razie dalszego zainteresowania rezerwację przedłużamy maksymalnie o kolejne 7 dni.

 

infolinia 800 801 baza wiedzy

 

7. Czy mogę przenieść infolinię od innego operatora do JNS?

Tak, istnieje taka możliwość. Odbywa się to zgodnie z przepisami Prawa Telekomunikacyjnego.

8. Czy do uruchomienia infolinii będzie mi potrzebny dodatkowy sprzęt?

Nie, połączenia z infolinii można odbierać np. na telefonie komórkowym. Nie ma konieczności zakupu specjalnych telefonów czy sprzętu w postaci centrali telefonicznej.

9. Czy istnieje możliwość wgrania zapowiedzi na infolinię?

Tak, możemy ja dla Państwa przygotować lub mogą nam Państwo dostarczyć zapowiedź wykonaną we własnym zakresie.

10. Jakie dodatkowe usługi mogę uruchomić z infolinią?

Do infolinii możemy uruchomić scenariusz kierowania połączenia, nagrywanie rozmów, dostęp do nagrań poprzez panel www.

11. Na jaki okres jest podpisywana umowa na infolinię 800 / 801?

Standardowy okres to 12 miesięcy.

12. Czy jest możliwość podpisania umowy na okres np. 3 miesięcy, pół roku, czas nieokreślony?

Tak, istnieje taka możliwość. W takich przypadkach indywidualnie ustalana jest opłata aktywacyjna za infolinię.

 

Mają Państwo doddatkowe pytania? Zapraszamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. , e-mail: 42 209 27 01.

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!