INTELIGENTNY SYSTEM OBSŁUGI ZLECEŃ DLA DRUKARNI (iPOS) umożliwia uproszczenie oraz usystematyzowanie komunikacji między drukarnią a jej klientami. System zapewnia obsługę kontaktu z klientem pod kątem przyjmowania zamówień oraz przekazywania informacji o stopniu ich realizacji. Klient ma możliwość monitorowania projektu oraz dodawania własnych sugestii. Dzięki temu projekt jest zawsze zgodny z życzeniem klienta.
|
Dostęp do oferowanego systemu odbywa się poprzez przejrzysty i przyjazny Panel WWW, który można otworzyć w dowolnej przeglądarce internetowej. Każdy użytkownik systemu otrzymuje własne hasło dostępu.
|
|
I. Podstawowe funkcje Systemu Obsługi Zleceń dla Drukarni iPOS
|
System umożliwia:
-
składanie zleceń przez klienta drukarni.
-
śledzenie realizacji zlecenia drogą on-line.
-
przesłanie projektu graficznego klienta poprzez aplikację.
-
nanoszenie uwag bezpośrednio na projekcie poprzez graficzny interfejs aplikacji przez klienta i pracowników drukarni.
-
porządkowanie zleceń i gromadzenie ich w jednym miejscu.
-
sprawne zarządzanie zadaniami, dzięki możliwości integracji Systemu iPOS z systemem pracy grupowej klasy CRM - eGroupWare.
|
|
Pozostałe funkcje systemu:
-
klient ma wgląd do poprawek naniesionych na projekt, które może komentować, zaakceptować, odrzucić lub uzupełnić.
-
system tworzy pełną historię zmian przeprowadzonych w projekcie, przydatną w przypadku rozpatrywania ewentualnej reklamacji.
-
klient na każdym etapie realizacji projektu może być informowany o postępach prac nad zleceniem poprzez SMS, e-mail lub IVR (automatyczne komunikaty głosowe).
-
budowa modułowa systemu umożliwia dostosowanie go własnych potrzeb.
|
|
Rys. System iPOS - schemat działania.
|
|
PODGLĄD SYSTEMU
|
System dla drukarni - pobierz ofertę |
|