Automatyczne zamawianie taksówki za pomocą Menu Głosowego (IVR)
- Menu Głosowe (IVR) jest systemem automatycznego przyjmowania zleceń z dynamicznie generowanymi komunikatami głosowymi. Aby klient mógł złożyć zamówienie za pomocą tego systemu, musi wcześniej założyć konto na stronie www lub połączyć się z operatorem i przejść rejestrację.
- Dzięki IVR klient po nawiązaniu połączenia telefonicznego w szybki i prosty sposób może zamówić taksówkę, nawet w kilka sekund, zatwierdzając kolejne wybory za pomocą klawiatury numerycznej swojego telefonu.
- Istnieje możliwość edycji i definiowania zapowiedzi głosowych według potrzeb firmy taksówkowej.
|
|
Automatyczne zamawianie taksówki za pomocą Strony internetowej
- Aby uzyskać dostęp do zamówień internetowych oraz IVR, klient powinien założyć własne konto na stronie www (wypełnić formularz rejestracyjny) lub skontaktować się z operatorem.
- Po zalogowaniu się do swojego konta, klient ma możliwość:
- edytowania danych teleadresowych - w systemie można zdefiniować maksymalnie 2 numery telefonu i do każdego z nich przypisać kilka różnych adresów, na które będą przyjeżdżały taksówki. W każdej chwili można edytować wcześniej zdefiniowane adresy, a w momencie składania zamówienia wystarczy wybrać jeden docelowy.
- zamówienia taksówki przez stronę www - wystarczy wybrać adres, pod który ma przyjechać taksówka.
- śledzenia etapów realizacji własnych zleceń - widoczny jest czas oczekiwania na taksówkę oraz następujące statusy zamówienia: nowe, przyjęte lub anulowane/odrzucone.
- składania własnych opinii i uwag lub reklamacji na odbyty kurs taksówką.
|
|
Zarządzanie wieloma lokalizacjami
- Możliwość rozdzielania połączeń pomiędzy oddziałami firmy w różnych miastach.
- Możliwość tworzenia bazy danych klientów z przypisaniem ich do określonej lokalizacji. System kojarzy klienta z adresem.
- Możliwość automatycznego przekazywania połączeń do taksówek będących w konkretnej lokalizacji od klientów z bazy danych.
|
|
Zamawianie taksówek poprzez SMS i kampanie SMS do klientów
- Klient ma możliwość zamówienia taksówki poprzez wysłanie wiadomości SMS.
- Administrator systemu ma możliwość przesłania do jednego klienta lub grupy klientów wiadomości SMS, np. z wiadomością o promocji, lub jako potwierdzenie przyjęcia zlecenia.
|
|
System Taxi ATOS PRO |
System Taxi ATOS PRO - funkcje podstawowe |