Zarządzanie kursami przez operatora
- Proste wprowadzanie zleceń do systemu z możliwością sprawdzenia ulicy i numeru.
- Możliwość wpisania zlecenia terminowego wraz z czasem wyprzedzenia terminu.
- Możliwość wprowadzenia do zlecenia warunków dodatkowych, ale spełniających określone w programie założeń (np. auto combi, przewóz zwierząt).
- Możliwe jest na życzenie klienta umieszczenie w treści kursu opisu zakupów, który zostanie automatycznie przesyłany razem z treścią kursu (adresem) do taksówkarza.
- Możliwe jest automatyczne pobranie treści ostatniego zlecenia (adresu lub treści zakupów) przez taksówkę bez angażowania centrali, np. w przypadku chwilowych problemów z łącznością radiową.
- Możliwe jest automatyczne pobranie przez kierowcę informacji o sposobie dojazdu do adresu wskazanego w treści kursu.
- Przy wydawaniu zlecenia system automatycznie wybiera taksówkę, która stoi najbliżej miejsca zlecenia i czeka najdłużej. Jednak możliwe jest ustawienie różnych kryteriów wydawania zleceń.
- Przy wprowadzeniu zlecenia możliwe jest wskazanie konkretnej taksówki, która ma odbyć kurs (np. w przypadku taksówek bagażowych).
- Możliwe jest wydanie dowolnego zlecenia z listy zleceń niezrealizowanych.
- Wydanie kursu polega tylko na naciśnięciu pojedynczego klawisza, po którym tekst zlecenia jest przesłany drogą radiową do terminala taksówkarza, u którego pojawia się na jego ekranie i sygnalizuje dźwiękiem.
- Na terminalu w taksówce pojawia się czas przyjęcia zlecenia lub w przypadku zlecenia terminowego termin realizacji.
- Obsługa zleceń bezgotówkowych ze zwrotnym podaniem kwoty i nr rachunku przez taksówkę.
- Obsługa SMS-ów między taksówkami (wewnętrzne komunikaty).
|
|
Oprogramowanie dla taksówek
- Możliwość zarejestrowania się w centrali systemu z różnymi statusami: na postoju, wyjechał z postoju, w kursie, dojeżdża do rejonu, na przerwie, nie pracuje i inne.
- Możliwość wyświetlenia stanu całego miasta.
- Informacja o stanie wszystkich taksówek jest pamiętana we wszystkich terminalach w taksówkach.
- Każda taksówka ma możliwość uzyskania z terminala dowolnej informacji o stanie taksówek w mieście, np. pozycja w kolejce, o ilość taksówek na innych postojach.
- Operator może zapytać o stan taksówki - wyświetlany jest czas, miejsce postoju i ostatnie zlecenie kursu.
- Po zleceniu możliwe jest zapisanie w bazie danych informacje o kwocie, karcie kredytowej lub numerze rachunku.
- Taksówka ma możliwość zgłoszenia alarmu.
- Możliwość wpisania i przesłania dowolnej wiadomości tekstowej bezpośrednio z taksówki do taksówki.
|
|
Oprogramowanie dla operatorów
- Praca z programami systemu dostępna po podaniu nazwy operatora i hasła.
- Wszystkie operacje wykonane przez operatora zostają zarejestrowane w bazie danych.
- Możliwe jest śledzenie momentu rozpoczęcia i zakończenia zmiany przez danego użytkownika.
- Istnieje możliwość nadania poszczególnym użytkownikom praw dostępu do modyfikacji wybranych danych.
|
|
Zarządzanie bazą klientów
- W bazie klientów zapisywane są wszystkie adresy klientów, którzy podali nr telefonu.
- Umożliwia to szybkie przyjmowania zleceń po podaniu numeru telefonu lub z identyfikacji telefonu przez centralę telefoniczną.
- Możliwość wpisania kodów stałych klientów (hasło, hasło i numer lub sam numer).
- Przyjęcie zlecenia dla stałego klienta polega tylko na wpisaniu kodu.
|
|
Administracja systemem
- Zarządzanie systemem z poziomu specjalnego programu po podaniu hasła.
- Możliwość odszukania każdego zlecenia kursu z przeszłości.
- Możliwość archiwizacji starych zleceń kursów i przenoszenia ich na inny nośnik danych.
- Możliwość dodawania i modyfikacji wszystkich stałych danych w bazie w trakcie pracy programu, takich jak: opisu taksówek, ulic, stałych klientów, operatorów, postojów i ich przyporządkowania do ulic.
- Wszystkie zmienione dane są od razu aktualizowane na wszystkich stanowiskach.
- System umożliwia wysłanie zakazu pracy do taksówki, która zostaje całkowicie wyłączona z systemu (np. w przypadku niepłacenia składek).
|
|
Generowanie raportów i statystyk
- Raport czasu pracy taksówek i raport ilości zleceń zrealizowanych przez taksówkę.
- Raport ostatnich zdarzeń taksówki (zmiany stanu).
- Raport czasu pracy operatorów, raport ilości przyjętych i wydanych zleceń przez operatorów.
- Raport ilości zleceń dla najlepszych stałych klientów.
- Podsumowanie ilości zleceń dla dowolnego stałego klienta.
- Raport z połączeń telefonicznych (przyjętych, nieodebranych).
- Możliwość przeprowadzania głosowań wewnętrznych i zamieszczenia wyników w raporcie.
|
|
Wiadomości
- Możliwość wpisania i przesłania dowolnej wiadomości tekstowej dla kierowcy.
- Możliwość wpisania wiadomości ogólnej - jednej dla wszystkich taksówek, nadawanej w regularnych odstępach czasu.
- Wiadomości wysyłane tylko, gdy system wykryje aktywność taksówki.
- Wszystkie wiadomości zapisane w bazie danych i dostępne dla kontroli - ważne szczególnie w przypadku wiadomości prywatnych które są niewidoczne dla wszystkich taksówek poza właściwą.
- Możliwość tworzenia na poziomie centrali oraz zdalnego pobierania krótkich informacji ogólnych, jak np. dyżurów aptek, sklepów nocnych itd.
|
|
System Taxi ATOS PRO |
System Taxi ATOS PRO - funkcje opcjonalne |
|