- Tworzenie pytań i scenariuszy rozmowy do kampanii:
- aplikacja umożliwia dowolne zdefiniowanie ankiet/scenariuszy w zależności od specyfiki prowadzonej kampanii;
- do każdego pytania istnieje możliwość dodania warunku wyświetlenia oraz akcję, jaka ma zostać wykonana po przejściu z danego pytania do następnego.
- minimalny/maksymalny czas oczekiwania na połączenie z Agentem,
- minimalny/maksymalny czas rozmowy,
- sumaryczny czas trwania połączeń oraz aktywności Agentów w danej kolejce itp.
- Przydzielanie Agentów do kampanii/badania;
- Aktywowanie kampanii i monitorowanie pracy Agentów;
- Podgląd wyników kampanii od razu po rozpoczęciu pracy Agentów;
- Sporządzanie notatek;
- Odsłuchiwanie nagranych rozmów Agentów;
- Podsłuch / podgląd pulpitu Agenta;
- Możliwość wysyłania grupowego komunikatu do wszystkich ankieterów, np. w celu przekazania wskazówek dotyczących danej kampanii.
- Kreowanie własnych raportów aktywności z danego okresu.
|