Centrala wirtualna JNS umożliwia stworzenie profesjonalnego, telefonicznego systemu obsługi biura. Jest ona doskonałym narzędziem zarówno dla małych i średnich firm, jak i dużych przedsiębiorstw, które chcą korzystać z nowoczesnych rozwiązań. Znajduje zastosowanie dla Infolinii różnego typu:

Centrala wirtualna umożliwia m. in. zarządzanie połączeniami i przekierowanie ich według ustalonej reguły przekierowań, kolejkowanie połączeń, tworzenie raportów i nie wymaga instalacji skomplikowanej infrastruktury telekomunikacyjnej.

 

Centrala wirtualna - cechy:

 

 

Przykładowe scenariusze kierowania połączeń z wykorzystaniem Centrali wirtulanej JNS

Centrala-wirtualna-infolinia

Rys. 1  Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Centrala-wirtualna-infolinia2

Rys. 2 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Centrala-wirtualna-infolinia3

Rys. 3 Schemat kierowania połączeń z Infolinii na numery stacjonarne i komórkowe za pośrednictwem Centrali wirtualnej

 

 

Poznaj moduły Centrali wirtualnej JNS:

http jns Centrala wirtualna - moduły

 

Sprawdź ceny:

http jns Centrala wirtualna - Cennik