JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Centrala telefoniczna w systemie UC  

System Zintegrowanej komunikacji UC do prawidłowego działania wymaga połączenia funkcjonalności Systemu eGroupWare i Centrali telefonicznej IP. W przypadku jej braku wystarczy podstawową wersję Centrali telefonicznej IP wdrożyć w dwóch dostępnych opcjach poprzez:

  • zakup Centrali wirtualnej z podstawową wersją oprogramowania z instalacją na serwerze Zamawiającego,
  • zakup Centrali telefonicznej IP wraz z podstawową wersją oprogramowania.

 

System-UC-Centrala-IP1

 

Podstawowa wersja oprogramowania Centrali telefonicznej IP - dostępne funkcje:

  • Zawieszanie, przekierowanie i oczekiwanie połączeń.
  • Inteligentne routowanie połączeń pomiędzy różnymi urządzeniami i operatorami:
    • Automatyczne przełączanie rozmów na podstawie numeru osoby dzwoniącej.
    • Przekierowanie rozmów na wybrany telefon (np. telefon sekretarki) w momencie nie odebrania połączenia.
  • Wykonywanie bezpłatnych połączeń po VoIP w obrębie centrali.
  • Dostęp do ustawień Centrali poprzez panel www.
  • Możliwość ustawienia maksymalnego czasu połączeń wychodzących.
  • Granie na czekanie - zamiast standardowego sygnału dodzwonienia odgrywana jest dowolna melodia.
  • Automatyczna zapowiedź głosowa jednopoziomowa IVR, np. Witamy w firmie JNS. Jeśli chcesz połączyć się z Działem marketingu wybierz ... (UWAGA! Należy samodzielnie przygotować zapowiedzi  w formie mp3 lub wav lub zakupić syntezator mowy dostępny w ofercie JNS).
  • DISA (Direct Inward System Access) - dzwonienie na numer abonenta wewnętrznego bez pośrednictwa telefonistki.
  • Poczta głosowa automatyczne nagrywanie rozmów po godzinach pracy z funkcją Voice to mail, czyli wysyłanie nagranych wiadomości na pocztę e-mail wraz z informacją o numerze osoby dzwoniącej i godziną połączenia.
  • Możliwość uruchomienia rozproszonego systemu telefonicznego, np. stworzenie wyniesionych stanowisk operatorskich (telepracownik).
  • Możliwość rozbudowy funkcjonalności Centrali o kolejne moduły programowe.
  • LCR least cost routing kierowanie połączeń poprzez najtańszego operatora.

 

 

http jnsSprawdź funkcjonalność E-GroupWare i Call Monitor w Systemie UC

http jnsSprawdź funkcjonalność Call Center w Systemie UC

 

 

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!