Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Centrala Telefoniczna VoIP  

Jeśli poszukują Państwo rozwiązania teleinformatycznego, które charakteryzuje się wysoką funkcjonalnością i stabilnością lub chcą Państwo rozszerzyć dotychczasowy system telefoniczny o dodatkowe funkcje, to oferowana przez firmę JNS Centrala VoIP będzie idealnym rozwiązaniem. centrale_telefoniczne_voip

 

Centrala telefoniczna VoIP - zalety:

  • Możliwość integracji rozproszonych oddziałów firmy, a także osób pracujących zdalnie.
  • Pracownicy mobilni, centrala VoIP sprawia, że mogą być dostępni pod firmowym wewnętrznym numerem.
  • Centrala telefoniczna VoIP ma przypisane numery z którymi można prowadzić DARMOWE ROZMOWY.
  • Połączenie między oddziałami realizowane jest za pomocą tuneli VPN, co przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa całego systemu.
  • Możliwość wykorzystania dotychczasowych urządzeń i rozwiązań lub całkowite przejście na technologie telekomunikacyjne nowej generacji.
  • Oprogramowanie Centrali VoIP jest podzielona na moduły, dzięki temu możliwe jest rozbudowywanie jej i dowolne personalizowanie. Centrala telefoniczna VoIP zapewni niezbędną funkcjonalność nawet najbardziej wymagającemu odbiorcy.

 

Centrala-telefoniczna-VoIp

 Rys. Centrala telefoniczna VoIP - przykładowy schemat systemu IP

  

Centrala telefoniczna VoIP - dodatkowe zalety i możliwości: 

  • Minimalne koszty utrzymania linii telefonicznych, dzięki zastosowaniu Telefonii VoIP. Możliwość uzyskania puli numerów za cenę kilku złotych miesięcznie.
  • Możliwość podłączenia telefonów poprzez istniejące okablowanie sieciowe lub po liniach analogowych.
  • Centrala telefoniczna VoIP posiada intuicyjne środowisko graficzne umożliwiające proste zarządzanie centralą.
  • Możliwość włączenia/wyłączenia nagrywania połączeń.
  • Możliwość aktywacji/dezaktywacji telefonów poprzez graficzny panel.
  • Możliwość podłączenia nowych linii telefonicznych miejskich bez dodatkowych kosztów w usłudze VoIP.
  • Na jednym numerze VoIP nie ma ograniczeń co do ilości połączeń przychodzących, brak zajętości linii VoIP dla dzwoniącego, który w trakcie oczekiwania na połączenie może usłyszeć informację o miejscu w kolejce lub odsłuchać dowolną melodię/komunikat.
  • Łatwa rozbudowa systemu o kolejne linie telefoniczne, telefony, czy moduły Centrali.

  

Centrala telefoniczna VoIP - oprogramowanie:

 

W każdej chwili możliwe jest rozszerzenie podstawowego modułu Centrali o kolejne MODUŁY DODATKOWE.

 

Pozostałe moduły dodatkowe:

 

centrala-telefoniczna-voipCentrala telefoniczna VoIP - pobierz ofertę

 

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!