Administratorem danych osobowych jest JNS Sp. z o.o. ul. Wróblewskiego 18, (93-578 Łódź), NIP 725-189-13-94, nasze dane kontaktowe: e-mail: biuro@jns.pl, telefon: +48 42 209 27 01, fax: +48 42 209 27 02.
Na naszej stronie internetowej stosujemy sposób zautomatyzowany przetwarzania danych (w tym profilowania), zbierania danych statystycznych i analizowania ruchu na stronie internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat administratora danych, odbiorców danych, profilowania, sposobu wykorzystania oraz sposobu zmiany ustawień przeglądarki, kliknij tutaj. Korzystając z tej strony bez zmian ustawień wyrażasz zgodę na profilowanie.

Akceptuję

JNS profesjonalne rozwiazania IT dla biznesu

centrale telefoniczne

audyt it i archiwizacja danych

opieka informatyczna, budowa sieci, łącza internetowe

Audyt sieci LAN  

Ostatnimi laty co raz więcej przedsiębiorstw inwestuje w poprawę bezpieczeństwa zewnętrznego. Firmy masowo zakładają systemy alarmowe oraz monitoring, by w ten sposób uchronić posiadane mienie oraz zasoby przed niepożądanym wpływem osób trzecich. Niestety, większość przedsiębiorców zdaje się zapominić, że na bezpieczeństwo firmy składają się zarówno czynniki zewnętrzne, jak i wenętrzne. Wiele firm kompletnie lekceważy kwestie związane z poprawą bezpieczeństwa firmowych sieci komputerowych, co należy uznać za bardzo niepokojący fakt, gdyż w dzisiejszych czasach głównym zagrożeniem dla interesów przedsiębiorstw są różnej maści cyberataki oraz kradzież wewnętrznych danych.

 

Audyt bezpieczeństwa ma na celu wskazanie "słabych ogniw" sieci, tj. zagrożeń, obszarów oraz poziomów ryzyka w zakresie bezpieczeństwa sieci komputerowej, a także wskazanie rozwiązań zapewniających jej bezpieczeństwo.

 

Nasza oferta

Oferujemy Państwu przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa sieci w dwóch dostępnych wariantach: 

  • Audyt sieci dostępnej z Internetu to najpopularniejsza metoda testów penetracyjnych. Testy skierowane są na bezpieczeństwo serwerów, infrastruktury i oprogramowania dostępnego z zewnątrz sieci biurowej.
  • Audyt sieci wewnętrznej w siedzibie Klienta skierowany jest na bezpieczeństwo danych firmowych przed nieuprawnioną ingerencją pracownika bądź ich fizyczną utratę. Podczas testów - prócz procedur wykonywanych podczas audytu sieci dostępnej z internetu - poddawane analizie są procedury wewnętrzne firmy, polityka bezpieczeństwa, prawa dostępu pracowników jak i systemy zapobiegające utracie danych.

 

Audyt sieci LAN - etapy: 

  • Podpisanie umowy na przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa.
  • Uzyskanie potrzebnych informacji od Klienta.
  • Opracowanie indywidualnego planu audytu.
  • Przeprowadzenie audytu sieci Klienta dostępnej z Internetu.
  • Przeprowadzenie audytu sieci Klienta dostępnej z sieci lokalnej.
  • Opracowanie raportu końcowego.
Audyt_sieci

 

Audyt sieci LAN - podsumowanie: 

W raporcie podsumowującym przeprowadzony audyt zawarte są następujące informacje:

  • ocena ryzyka i procedur bezpieczeństwa sieci,
  • lista wykrytych zagrożeń i wykaz znalezionych błędów wraz z ich opisem,
  • propozycje skutecznej naprawy wykrytych luk w bezpieczeństwie sieci.

 

Przyjęta przez nas systematyka tworzenia raportów z testów penetracyjnych ułatwia ich interpretacje i analizę porównawczą przy kolejnych okresowych testach penetracyjnych.

 

 
< wróć
Skontaktuj się z nami!