Wirtualna centrala telefoniczna to nowoczesne i profesjonalne rozwiązanie umożliwiające łatwe zarządzanie połączeniami telefonicznymi. Jest ono łatwe w obsłudze, zawiera wszystkie funkcjonalności, jakie oferują tradycyjne urządzenia telekomunikacyjne, a przede wszystkim jest tanie. Wirtualna centrala stanowi zatem doskonałą alternatywę dla klasycznych rozwiązań telekomunikacyjnych, nie wymagającą dużych nakładów finansowych. centrala-wirtualna-JNS 

Centrala wirtualna - opis rozwiązania

Centrala wirtualna to doskonałe narzędzie usprawniające pracę biura i telefoniczną obsługę klienta w firmie. Jest to rozwiązanie idealne dla każdej firmy, niezależnie od jej wielkości czy profilu działalności. Dzięki niej można łatwo zorganizować kontakty wewnątrz firmy, jak i kontakty z ludźmi spoza firmy. Co ważne rozpoczęcie korzystania z centrali wirtualnej nie wymaga poniesienia wysokich kosztów związanych z zakupem infrastruktury czy sprzętu. Połączenie z nią jest nawiązywane przez Internet, dzięki czemu możemy się uwolnić od fizycznej centrali zlokalizowanej w biurze firmy. 

 

Centrala wirtualna - zalety

  • brak konieczności zakupu centrali fizycznej,
  • nieograniczona liczba jednoczesnych połączeń,
  • niezawodne działanie,
  • szybką integrację wielu placówek w jedną sieć telefoniczną,
  • elastyczne kreowanie firmowej komunikacji,
  • bezpłatne połączenia wewnątrz firmy,
  • ograniczenie kosztów funkcjonowania biura,
  • niskie koszty utrzymania
  • możliwość rozbudowy o kolejne moduły bez dodatkowych nakładów,
  • dostępność z każdego miejsca z dostępem do Internetu. 

 

Centrala wirtualna - funkcjonalność

Centrala wirtualna posiada wszystkie funkcjonalności tradycyjnej centrali telekomunikacyjnej. Dzięki elastycznym rozwiązaniom łatwo dostosowuje się jej funkcje  do własnych potrzeb. Wśród dostępnych funkcji, jakie oferuje centrala wirtualna wymienić można:

  • zawieszanie i oczekiwanie połączeń
  • przekierowanie połączeń według dowolnego scenariusza, 
  • ustawienie maksymalnego czasu połączenia wychodzącego,
  • zbudowanie automatycznej zapowiedzi głosowej IVR,
  • tworzenie bilingów i raportów połączeń, 
  • nagrywanie i archiwizacja rozmów,
  • prowadzenie telekonferencji i wiele innych. 

Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań jest konieczne w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi klienta. Jednym z nich jest niewątpliwie wirtualne centrala telefoniczna. Korzystanie z niej przyczynia wymiernie do budowania wizerunku profesjonalnej i nowoczesnej Firmy. Co najważniejsze odbywa się to niewielkim kosztem bez konieczności kupowania tradycyjnych urządzeń. 

 

Poznaj nasze rozwiązanie:

http jns Centrala wirtualna JNS

http jns Centrala wirtualna - cennik